تبیان، دستیار زندگی
ست آیت الله مصباح یزدی : حوزه علمیه برای گسترش معنویت آماده کمک به دولت است / نوک پیکان تهاجم فرهنگی متوجه دانشگاه ها است در حوزه های علمیه کسانی هستند که حاضرند در ارائه، تکمیل و اجرای طرح های فرهنگی کوتاه، بلند و میان م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه علمیه برای گسترش معنویت آماده کمک به دولت است

آیت الله مصباح یزدی :

حوزه علمیه برای گسترش معنویت آماده کمک به دولت است / نوک پیکان تهاجم فرهنگی متوجه دانشگاه ها است

در حوزه های علمیه کسانی هستند که حاضرند در ارائه، تکمیل و اجرای طرح های فرهنگی کوتاه، بلند و میان مدت دولت مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصباح یزدی در دیدار شب گذشته وزیر بهداشت از موسسه امام خمینی (ره ) با اعلام این مطلب گفت : کمکی که حوزه می تواند به دولت کند آن است که تخصص های خود را در اختیار آن قرار دهد تا بتواند بیشتر در جهت تقویت مسایل فرهنگی و اسلامی گام بردارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه عنصر اصلی انقلاب، عنصر فرهنگی است افزود: متاسفانه این بعد در انقلاب اسلامی رشد چندانی نکرد ، هر چند که در ابعاد دیگر رشد خوبی داشته ایم. لازم است که دولت توجه بیشتری به فرهنگ کشور کند و در حوزه علمیه نیز افراد زیادی حاضرند بدون هیچ چشم داشتی به تدوین ، تکمیل و اجرای این طرحها کمک کنند.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی اضافه کرد: امیدواری و خوشحالی از حضور این دولت از آن جهت است که بیش از پبش به بعد فرهنگی توجه کرده و در تلاش است نگرانی و دغدغه هایی را که در این زمینه وجود دارد برطرف کند. حتی دغدغه بزرگ مقام رهبری نیز همین موضوع است امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی و تنها امید دشمن، متوجه دانشگاه هاست. چنانچه که راه اصلاح نیز از دانشگاه شروع می شود.