تبیان، دستیار زندگی
ست   حضرت آیت الله نوری همدانی، در دیدار جمعی از مدیران حقوقی قرض الحسنه بسیج، انفجارهای اخیر در خوزستان و آپارتاید علمی در مقابل ایران را نشانه حمله همه جانبه كفار به ایران عنوان كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی مسلمانان جهان، وعده الهی است

حضرت آیت الله نوری همدانی، در دیدار جمعی از مدیران حقوقی قرض الحسنه بسیج، انفجارهای اخیر در خوزستان و آپارتاید علمی در مقابل ایران را نشانه حمله همه جانبه كفار به ایران عنوان كرد.
به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حضرت‌ آیت الله   نوری همدانی در این دیدار با بیان این‌كه خداوند چهل بار در قران كریم درباره مكر و نقشه‌های كفار بر ضد اسلام سخن گفته است، اظهار داشت: خداوند در قرآن به مسلمانان دلگرمی داده است كه عاقبت توطئه‌های دشمنان اسلامی پیروزی و سربلندی مسلمانان است.
ایشان با اشاره به نقشه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان كرد: همان‌گونه كه كفار برای نابودی اسلام نقشه می‌كشند، خداوند نیز برای خنثی كردن برنامه‌هایشان نقشه‌هایی را برای حمایت از مسلمانان و انسان‌های مخلص در نظر دارد. همان‌طور كه در طول انقلاب اسلامی و هفت سال دفاع مقدس و تاكنون ایران را حمایت و محافظت كرده است.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم تصریح كرد: همین كشورهای اروپایی و استكبار جهانی به همراه صهیونیسم بین‌الملل، دست به دست هم دادند تا نور انقلاب اسلامی را خاموش كنند، ولی به خواست خداوند روز به روز عزت و عظمت و اقتدار ایران بیشتر شد.
وی عزت و عظمت بخشیدن به مسلمانان و پیروان راستین اسلام را وعده الهی برشمرد و گفت: در روایات فراوانی وعده داده است كه به ایرانیان عزت و عظمت بخشیده اند ؛ زیرا ایرانیان دارای چندین ویژگی هستند كه مهم ترین آنها پذیرش دین اسلام و قبول مذهب شیعه با آگاهی، شناخت و ایمان كامل و دارای استعدادها و پتانسیل‌های فراوان علمی است.
حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به انفجار اخیر در اهواز تأكید كرد: انفجار روزهای اخیر در اهواز و دزفول و آپارتاید علمی كه غرب در مقابل ما به وجود آورده است، نشانگر آن است كه تمام جهان كفر به جنگ با ما آمده است.