تبیان، دستیار زندگی
قم   معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در همایشی پنج‌شنبه، یازدهم اسفندماه از مبلغان برتر حوزه علمیه قم تجلیل می‌كند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش تجلیل از مبلغان ممتاز حوزه علمیه قم

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در همایشی پنج‌شنبه، یازدهم اسفندماه از مبلغان برتر حوزه علمیه قم تجلیل می‌كند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  از برگزاری همایش تجلیل از مبلغان برتر حوزه علمیه قم، در روز پنج‌شنبه، یازدهم اسفندماه در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفا خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین  رضا اسكندری اظهار داشت: در هر سال طی همایشی، ممتازین عرصه تبلیغ مورد تشویق و قدردانی قرار می‌گیرند و امسال نیز با گزینش دقیق‌تر از مبلغان برتر طرح هجرت تابستان و مبلغان ممتاز در عرصه مطالعات تبلیغی تجلیل به عمل خواهد آمد.
وی با اعلام این مطلب كه در این همایش از 115 مبلغ حوزه علمیه قم تجلیل می‌شود، افزود: از مبلغان برتر حوزه‌های علمیه اصفهان و مشهد نیز در همایش‌های جداگانه و با حضور شخصیت‌های برجسته حوزه علمیه همان شهر قدردانی به عمل می‌آید.