تبیان، دستیار زندگی
یه علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه علمیه قم می‌توانند از 16اسفند ماه تا 8 خرداد ماه سال آینده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام رفعتی با اعلام این خبر افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جزییات پذیرش طلاب در حوزه‌های علمیه

علاقه‌مندان به تحصیل در حوزه علمیه قم می‌توانند از 16اسفند ماه تا 8 خرداد ماه سال آینده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام رفعتی با اعلام این خبر افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حوزه‌های علمیه سراسر کشور و دریافت دفترچه راهنما پس از پر کردن فرم تقاضا، آن را به مدارس تحویل دهند. این فرم از 15 اسفند ماه در روزنامه‌های کثیر الانتشار منتشر می‌شود.

وی افزود: حداکثر سن برای دارندگان مدرک سیکل 17 سال، دیپلم 21 سال، فوق دیپلم 22 سال، کارشناسی 24 و کارشناسی ارشد 26 سال خواهد بود که به حداکثر سن، مدت زمان خدمت سربازی هم اضافه می شود.

رفعتی افزود: آزمون ورودی در اول تیرماه همزمان د ر 40 نقطه کشور برگزار می شود و اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان به ترتیب بالاترین نمره آزمون معرفی و به مصاحبه دعوت می‌شوند.

فرم ثبت نام، لیست حوزه‌های علمیه و اطلاعات بیشتر در هفته‌نامه «افق حوزه» (15 اسفند)، جمهوری اسلامی (22 اسفند)، کیهان (20 فروردین) و رسالت (2 اردیبهشت) منتشر خواهد شد.