تبیان، دستیار زندگی
ست حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار اعضای گروه موسسه فرهنگی انتظار نور دفتر تبلیغات حوزه عملیه قم عصر امروز گفت: امروزه مهدویت مورد هجوم دشمنان واقعه شده است. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، در این دیدارح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز مهدویت مورد هجوم دشمنان واقعه شده است

حضرت آیت الله العظمی صافی در دیدار اعضای گروه موسسه فرهنگی انتظار نور دفتر تبلیغات حوزه عملیه قم عصر امروز گفت: امروزه مهدویت مورد هجوم دشمنان واقعه شده است.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، در این دیدارحضرت  آیت الله صافی ضمن عرض تسلیت حوادث اخیر در جهان اسلام به امام زمان''عج'' و عموم شیعیان گفت: این مصیبت بی شرمانه ای كه از سوی دشمنان به اسلام وارد شد هر مسلمانی را اندوهگین ساخت.
وی در ادامه ضمن تقدیر از اعضای این موسسه خاطر نشان كرد: اولین سودی كه از پژوهش درباره امام عصر''عج'' صورت می گیرد به شما می رسد كه این خودش فضلیت بزرگی است.
ایشان آشنایی همه طلاب و روحانیون با موضوع مهدویت تاكید كرد و افزود: این قشر باید اطلاعات كافی در ارتباط با حضرت ولی عصر''عج''داشته باشند و جواب گوی شبهات ایجاد شده در جامعه باشند.
آیت الله العظمی صافی وجود حضرت بقیة الله الاعظم ''عج'' را یكی از امتیازات شیعه دانست و گفت: هرچه در مورد این امام تحقیق و پژوهش كنیم برای پیشبرد اهداف نظام و اسلام مفید خواهد بود.
وی نظام و حكومت جمهوری اسلامی مدیون وجود مقدس امام عصر''عج''دانست و افزود: دشمنان به خاطر همین مسئله در صدد از بین بردن مهدویت هستند.
حضرت آیت الله صافی بر ضرویت آشنایی جوان و دانشجویان با مساله مهدویت تاكید كرد و بیان داشت: این آشنایی باید طوری صورت گیرد كه برای جوان شبهه ایجاد نكرده و نیز به برخی از شبهات جوابگو باشد.
همچنین در ابتدای این دیدار مسوول موسسه انتظار نور با ارائه گزارشی از عمكرد موسسه گفت: باتوجه به ضرویت پژوهش در عرصه مهدویت لازم و ضروی است سیاست این موسسه هم بر روی این محور استوار شده است.
حجت الاسلام معصومی با اشاره به گرد آوری برخی از شبهات گفت: 140 تفسیر بررسی و مباحث مهدویت از آنان استخراج شده است كه در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.