تبیان، دستیار زندگی
ست  آیت الله جعفر سبحانی اهانت به رسول اكرم (ص) و اقدام تروریستی سامرا را در راستای سیاست غرب مبنی بر ایجاد اختلاف بین ادیان و فرق اسلامی عنوان كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت الله جعفر سبحانی &nbsp...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز استكبار با راهبرد «اختلاف بیانداز و حكومت كن» وارد صحنه شده است

آیت الله جعفر سبحانی اهانت به رسول اكرم (ص) و اقدام تروریستی سامرا را در راستای سیاست غرب مبنی بر ایجاد اختلاف بین ادیان و فرق اسلامی عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت الله جعفر سبحانی  اظهار داشت: كسانی كه كاریكاتورهای اهانت‌آمیز به رسول اكرم (ص) را طراحی، منتشر و ترویج كردند امروز دست به چنین اقدامی زدند.
وی افزود: برنامه واحد و هدف‌مندی در این روی‌دادها دنبال می‌شود كه گاه مسلمانان را در برابر مسیحیت قرار دهند و گاه شیعیان را در برابر سنی‌ها تا از این راه به اهداف شوم خود، یعنی تسلط بر منابع و سرزمین‌‌های اسلامی برسند.
رییس موسسه علمی تحقیقاتی امام صادق (ع) راهبرد دیرین «تفرقه بیانداز و حكومت كن» را سرلوحه غرب و اروپا عنوان كرد و افزود: غرب دنبال ایجاد تفرقه در بین ادیان و فرقه‌های اسلامی است.
وی با تأكید بر وحدت و انسجام مسلمانان سراسر جهان گفت: مسلمانان جهان وحدت و هوشیاری خود را حفظ كنند تا با انسجام خود در برابر ترفند‌های دشمنان اسلام رویارویی كنند تا ان‌شاءالله پیروز شوند.