تبیان، دستیار زندگی
ند  نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال جاری با ابراز تاسف از هتک حرمت ائمه معصوم علیهما السلام در سامرا گفت: دشمنان درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند به گزارش خبرگزاری تبی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمنان درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال جاری با ابراز تاسف از هتک حرمت ائمه معصوم علیهما السلام در سامرا گفت: دشمنان درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از اصفهان ، آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود : بعد از حرم مطهر بقیع در حجاز هیچ ضریحی مهم تر از حرم مطهر سامرا نیست زیرا در این محل علاوه بر دو امام معصوم حرم مطهر مادر و عمه حضرت ولی عصر (عج) نیز قرار دارد .
وی این دشمنی را دیرینه دانست و گفت : در این زمان حفظ وحدت نقشه های دشمن را همچون گذشته خنثی می کند .
آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر شخصیت امام خمینی (ره) که منادی وحدت میان مسلمانان بود ، گفت: تنها حکومتی که در طول تاریخ بعد از پیامبر اسلام تشکیل شد و در جهت اتحاد گام بر می داشت حکومتی بود که در ایرا ن و به رهبری یک مرجع و یک انسان فرهیخته که زبان از بیان آن قاصر است ، تشکیل شد و از همه خواست تا با تاسی از سیره معصومین علیهم السلام و حفظ وحدت از کارهای تفرقه انگیز که خواست دشمنان اسلام است ، خودداری کنند .
بختیاری استاندار اصفهان نیز در این جلسه با ابراز تاسف از فاجعه اهانت به مزار مقدس امامان معصوم با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن و مراسم ابراز انزجار از هتک حرمت به حرم شریف عسگریین حضور مردم در این آیین ها بسیار چشمگیر دانست.
وی در ادامه افزود: با هماهنگی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حضور 30 نفر از کارشناسان جهان اسلام در اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در اواخر سال توطئه در اهانت به مقدسات اسلامی به صورت کارشناسی بررسی خواهد شد.
استاندار اصفهان در ادامه ایجاد اشتغال و رفع محرومیت ازمناطق محروم با اجرای طرح ایجاد واحدهای كوچك زودبازده دراستان را از اولویت های سال آینده برشمرد .
همچنین در این جلسه تعدادی از مدیران ونمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به تشریح برنامه ها و مشکلات موجود در استان پرداختند.
شایانت ذکر است در پایان فرمانداران جدید فریدن ،خوانسار،آران و بیدگل ،نطنز،برخوارو میمه،لنجان،اردستان،سمیرم سفلی،رییس سازمان ملی جوانان ،مشاور استاندار و رییس اداره روابط عمومی استانداری ،رییس شهرک علمی تحقیقاتی ،رییس سازمان بازرگانی ،رییس سازمان مسکن و شهرسازی و مشاور استاندار و رییس گروه مشاوران جوان استانداری معرفی شدند .