تبیان، دستیار زندگی
رد  مسوولان و نمایندگان تشكل‌های دانش‌آموزی با امام جمعه اصفهان دیدار كردند. به گزارش پایگاه اطلاع تبیان به نقل از رسا، آیت الله طباطبایی در این دیدار مردم اصفهان را مردمی متدین و دارای دغدغه دینی خواند و گفت: اكن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن تاب ایستادگی در برابر قدرت علمی و ایمانی جوانان ایرانی را ندارد

مسوولان و نمایندگان تشكل‌های دانش‌آموزی با امام جمعه اصفهان دیدار كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع تبیان به نقل از رسا، آیت الله طباطبایی در این دیدار مردم اصفهان را مردمی متدین و دارای دغدغه دینی خواند و گفت: اكنون همه جهان كمر همت را برای به فساد كشیدن جوانان ما بسته‌اند. زیرا دشمنان با نگاه به توانایی‌های جوانان ایرانی، دیگر تاب توانایی در برابر قدرت نظامی و ایمانی ایشان را در خود نمی‌بینند.
وی افزود: دشمن با به كارگیری و گسترش سلاح‌های فرهنگی، همچون ماهواره، اینترنت و سی‌دی‌های فاسد، با تمام قوا قصد همه‌گیر كردن این كانال‌ها به خانه‌های عموم مردم را دارد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در ادامه گفت: دانش‌آموزان و جوانان ما بدانند كه اكنون یك مبارزه كامل و بزرگ در پیش داریم و با حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، حفظ حجاب و ادامه راه شهدایی كه برای ما عزت آفریدند و كشور را بیمه كردند، به این مبارزه قدرت بخشیم و آن را مستحكم كنیم.
آیت الله طباطبایی در پایان گفت: عزت بالاترین چیز است و عزتمان را با جانمان عوض نمی‌كنیم و دشمنان نیز می‌دانند كسی كه در مكتب امام حسین (ع) تربیت شده در برابر كفر و زور ساكت نمی‌نشیند، مگر آنكه كشته شود.