تبیان، دستیار زندگی
ود  نخستین جشنواره سراسری توانمندی‌های طلاب غیرایرانی از روز ‪ ۱۳‬اسفندماه به مدت سه روز در مدرسه علمیه مرعشیه قم برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، مسوول روابط عمومی جشنواره توانمندی‌های طلاب&nb...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نخستین جشنواره سراسری توانمندی‌های طلاب غیر ایرانی در قم برگزار می‌شود

نخستین جشنواره سراسری توانمندی‌های طلاب غیرایرانی از روز ‪ ۱۳‬اسفندماه به مدت سه روز در مدرسه علمیه مرعشیه قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، مسوول روابط عمومی جشنواره توانمندی‌های طلاب  افزود: این جشنواره دردو بخش مسابقه و نمایشگاه به‌بررسی آثار فرهنگی طلاب غیرایرانی شاغل به تحصیل می‌پردازد.
محمدرضا بزنجانی گفت: شركت‌كنندگان در بخش مسابقه این جشنواره در زمینه نشریات مكتوب و نشریات الكترونیكی با یكدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی طراحی صفحه وب، محتوا، به روز رسانی، وسعت حجم مطالب و گستره بازدید كنندگان راازجمله معیارهای ارزیابی نشریات الكترونیكی واینترنتی ذكر كرد.
بزنجانی افزود: ارائه مقالات تخصصی، صفحه‌آرایی، توالی و نظم انتشاراتی، تنوع مطالب و گستردگی توزیع را از ملاك‌های سنجش در نشریات مكتوب این طلاب می‌باشد.
وی با توجه به مذهبی بودن كلیه آثارارائه شده یادآور شد: طلاب غیرایرانی در بخش نمایشگاهی نیز كلیه اقلام فرهنگی چون نرم‌افزار، فیلم، هنرهای تجسمی و كتاب آثار خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.
وی تصریح كرد: طلاب غیرایرانی شاغل به تحصیل در مركز جهانی علوم اسلامی و مدارس معتبر با هدف نمایش توانمندی‌های فرهنگی خود در راستای اعتلای دین در این جشنواره شركت می‌كنند.