تبیان، دستیار زندگی
ست   غرب از قدرت و عظمت اسلام در خشم است و منشأ ترفند اخیر در توهین به مقدسات اسلام نیز ناشی از این امر است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا آیت الله محمد مؤمن،  با بیان مطب فوق به دست‌یابی ایران اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توهین و هتاكی به مقدسات، آزادی بیان نیست

غرب از قدرت و عظمت اسلام در خشم است و منشأ ترفند اخیر در توهین به مقدسات اسلام نیز ناشی از این امر است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا آیت الله محمد مؤمن،  با بیان مطب فوق به دست‌یابی ایران اسلامی به دانش هسته‌ای اشاره كرد و افزود: امریكا و هم پیمانانش از دست‌یابی دانشمندان ایران به دانس هسته‌ای صلح آمیز خشمناك شده‌اند و می‌دانند كه اسلام این قدرت و عزت را به مسلمانان داده است.
وی با ابراز شگفتی از موضع جهان استكبار مبنی بر عدم استحقاق ایران در داشتن فن آوری هسته‌ای صلح آمیز اظهار داشت: این از عجایب جهان امروز است كه كشوری از بمب هسته‌ای بر ضد مخالفان خود استفاده كرده است؛ اما با كمال بی‌شرمی خواستار عدم دست‌یابی و استفاده كشورهای اسلامی به ویژه ایران از این فن آوری شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موج بیداری اسلامی در جهان را یادآور شد و افزود: به دنبال انقلاب كه در ایران به وقوع پیوست، دوران بیداری اسلامی در جهان آغاز شد كه در لبنان و فلسطین به پشتوانه اسلام، جوانان انقلاب، شكستی سنگین را به اسراییل تحمیل كردند.
عضو فقهای شورای نگهبان، به پیروزی جریان طرف‌دار اسلام انقلابی در عراق اشاره كرد و افزود: استكبار این مطلب را درك كرده است كه تمام این مصایب و مشكلاتی كه برای غرب پیش آمده، ناشی از قدرت اسلام است.
عضو مجلس خبرگان رهبری توهین به مقدسات دینی توسط نشریات غرب را ناشی از بی‌فكری و ضعف در مقابل جهان اسلام توصیف كرد و افزود: توهین و هتاكی به مقدسات اسلام، آزادی بیان نیست.