تبیان، دستیار زندگی
فی  جامعه مدرسین، شورای عالی و مركز مدیریت حوزه علمیه قم، مجلس بزرگداشت آیت الله میرزا علی فلسفی از علمای حوزه علمیه مشهد را در مسجد اعظم قم برگزار می‌كنند. جامعه مدرسین، شورای عالی و مركز مدریت حوزه علمیه قم، امروز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه مدرسین، شورای عالی و مركز مدریت حوزه برگزار می‌كنند: مجلس گرامی‌داشت آیت الله میرزا علی فلسفی

جامعه مدرسین، شورای عالی و مركز مدیریت حوزه علمیه قم، مجلس بزرگداشت آیت الله میرزا علی فلسفی از علمای حوزه علمیه مشهد را در مسجد اعظم قم برگزار می‌كنند.

جامعه مدرسین، شورای عالی و مركز مدریت حوزه علمیه قم، امروز در اطلاعیه‌ای اعلام كردند: به پاس مجاهدت‌های عالم نستوه، آیت الله فلسفی مجلس بزرگداشتی برگزار می‌گردد.
در این اطلاعیه ضمن تجلیل از مقام شامخ آیت الله فلسفی (ره)، كه عمر پر بركت خود را در تربیت طلاب و تدریس علوم آل محمد (صلی الله علیه و اله وسلم) سپری نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات درخواست شده است.
در این اطلاعیه آمده است: به مناسبت ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله العظمی فلسفی (قدس سره)، مجلس گرامی‌داشتی روز یكشنبه، 30/11/84 پس از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
در این اطلاعیه ضمن دعوت از مراجع عظام، علما، روحانیت و مردم قدرشناس اعلام شده است كه حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی در این مراسم سخنرانی خواهد كرد.