تبیان، دستیار زندگی
یت  راهپیمایی 22 بهمن جواب قطعی به گزارش دهندگان پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت بود. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، امام جمعه موقت قم با اشاره به فناوری های و توانمندی های دانشمندان جوان ایرانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهپیمایی 22 بهمن جواب قطعی برای گزارش دهندگان پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت

راهپیمایی 22 بهمن جواب قطعی به گزارش دهندگان پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت بود.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، امام جمعه موقت قم با اشاره به فناوری های و توانمندی های دانشمندان جوان ایرانی تصریح كرد: امروزه بوش و امثال بوش نمی توانند پیشرفت و رشد كشورهای اسلامی به خصوص ایران را تحمل كنند و از راه توطئه و ایجاد فتنه وارد شدند.
وی اضافه كرد: انشاالله با توانمندی كه در دانشمندان جوان وجود دارد ایران اسلامی به یك كشور مستقل تبدیل خواهد شد و دیگر بیگانگان هیچ گاه بر این كشور سطله پیدا نخواهند كرد.
آیت الله جوادی آملی در ادامه پیروزی نسبی در حماس و عراق را از بركات انقلاب اسلامی و توسل به اهل بیت''ع'' دانست و افزود: با توسل به ائمه''ع'' توطئه های استكبار و صهیونیسم دیگر اثر نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ماه محرم را بهترین ماه برای حداكثر بهره مندی از الطاف الهی دانست و اظهار داشت: همه جهانیان با این ماه ارادت خاصی دارند و مورد احترام قرار می دهند و سعادت انسان در دنیا و آخرت را تضمین می كند همین ماه محرم و صفر است.
آیت الله جوادی آملی پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ دین و نشر آن را از بركات عاشورا عنوان كرد و افزود: نه تنها انقلاب بلكه ما هر چه داریم از جریان عظیم عاشورا است.
وی در ادامه با اشاره به دلاوری های حضرت زینب''س'' گفت: اگر ما خطبه های حضرت علی''ع'' را با سخنان آن بانو مقایسه كنیم نه تنها از لحاظ بلاغت و زبانی بلكه از نظر عملی هم یكی است و این نشان دهنده عظمت و بزرگی آن بانوی در حفظ دین و نشر آن بود.
خظیب جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود بهترین راه سعادت انسان را تقوی قلمداد كرد و افزود: خداوند عدل را برای نزدیك شده به تقوی ارائه كرده است.
وی در پایان اضافه كرد: هر كسی در هر مقطعی كه باشد باید تقوی را رعایت كند و اگر اینطور نباشد به همان میزان گرفتار كفر و عذاب خواهد شد.