تبیان، دستیار زندگی
ست    جهان غرب از موج اسلام گرایی در بهت و حیرت است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین تهرانی كه به تازگی از سفر تبلیغی خود از امریكا برگشته است، طی سخنرانی در حرم مطهر حضر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرب از رشد اسلام به وحشت افتاده است

جهان غرب از موج اسلام گرایی در بهت و حیرت است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، حجت‌الاسلام و المسلمین تهرانی كه به تازگی از سفر تبلیغی خود از امریكا برگشته است، طی سخنرانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان این كه جهان غرب از موج اسلام گرایی در بهت و حیرت است، افزود: در امریكا خبری از دعوت به اسلام نیست، ولی مسیحیت در دیار غرب بسیار فعال است و برای كوبیدن اسلام همیشه هزینه می‌كند.
وی با بیان این‌كه آن‌گونه كه شایسته است برای اسلام كاری نكرده‌ایم، خاطر نشان كرد: رفتار و منش درست ما معرف و نشان‌گر اسلام است. باید با اخلاقی زیبا دیگران را به اسلام دعوت كنیم.
استاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با برشمردن ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی معصومین (ع) اظهار داشت: رفتار، اعمال و كردار ما در عرصه‌های گوناگون زندگی چه فردی و چه در اجتماع باید با رفتار اهل بیت (ع) شباهت و سنخیت داشته باشد.
وی با بیان وفای یاران حضرت سید الشهدا (ع) در واقعه كربلا یاد آور شد: در كربلا حتی یك مورد خلاف اخلاق از سپاه حضرت امام حسین (ع) دیده نمی‌شود، ولی رذالت‌های اخلاقی در لشكر یزید به وفور دیده می‌شود.