تبیان، دستیار زندگی
نهمین دوره جشنواره داستان انقلاب(جایزه امیر حسین فردی) عصر روز یکشنبه ۲۰ فروردین برگزیدگان خود را در حوزه هنری معرفی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره داستان انقلاب

نهمین دوره جشنواره داستان انقلاب(جایزه امیر حسین فردی) عصر روز یکشنبه ۲۰ فروردین برگزیدگان خود را در حوزه هنری معرفی کرد.

بخش ادبیات تبیان
جشنواره داستان انقلاب

بر اساس آراء هیات داوران و در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان معصومه شمسینی غیاثوند با اثر «ما سه نفر بودیم» و سیده عذرا موسوی با اثر «معرکه گیر» شایسته تقدیر شناخته شدند و در این بخش هیات داوران هیچ اثری را شایسته کسب رتبه‌های اول تا سوم ندانست.

در بخش رمان نوجوان نیز هیات داوران رمان «شب‌های بی‌ستاره» از مرضیه نفری را شایسته تقدیر معرفی کرد و رمان «تابستان خیاوچایی» نوشته حسین قربان‌زاده ورمان «مدرسه ما جنگ نبود، بمب نداشت» اثر مهدی باتقوا را به صورت مشترک به عنوان نفر سوم معرفی کرد. در این بخش هیچ اثری حائز رتبه اول و دوم نشد.

در بخش داستان کوتاه بزرگسال پریا دوستی با اثر «من قاتل نیستم» رتبه سوم را به دست آورد و امید مردانی بروجنی با اثر «رنبق‌های طلایی» رتبه دوم را کسب کرد. در این بخش مرتضی برزگر با داستان «چراغی برای شاه» حائز رتبه نخست شد.

در بخش رمان بزرگسال نیز محمد اسماعیل حاج‌علیان با رمان «بیداری» رتبه سوم را کسب کرد و هادی حکیمیان نیز با رمان «کشته‌خانه» برگزیده اول شد.


منبع: خبرگزاری مهر