تبیان، دستیار زندگی
ست   مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور بیانیه‌ای، هدف برخی مطبوعات غربی را در توهین با پیامبر اسلام (ص) نابودی ادیان توحیدی دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا،‌ مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدف از توهین به پیامبر اسلام (ص) نابودی ادیان توحیدی است

مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور بیانیه‌ای، هدف برخی مطبوعات غربی را در توهین با پیامبر اسلام (ص) نابودی ادیان توحیدی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا،‌ مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور بیانیه‌ای با محكوم كردن اقدام نشریات اروپایی در توهین به مقدسات اسلام وارد آوردن ضربه‌ی مهلك بر پیكره‌ اقتصاد كشورهایی كه از این اقدام حمایت كرده‌اند را خواستار شد.
در این بیانیه با اشاره به فتوای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) درباره ارتداد سلمان رشدی و نیز اقداماتی كه در حال حاضر به بهانه آزادی بیان انجام می‌گیرد، آمده است: مسلمانان خوب می‌دانند كه اهل كتاب و پیروان حقیقی موسی و عیسی (علیهما ‌السلام) هرگز چنین توطئه‌ها و برنامه‌هایی را تایید نكرده و نخواهند كرد. بدین جهت است كه از همه آنان می‌خواهند با صراحت و شفافیت و بدون هرگونه ملاحظه كاری خود را در صف دفاع از حریم پیامبر اسلام قرار دهند چرا كه این آتش برافروزان با هدف نابودی ادیان به میدان آمده‌اند.
در پایان این بیانیه تاكید شده است: ما بر این باوریم كه باید برای یاری دین خدا و پیامبرانش قیام كرد و توطئه‌ها را خنثی نمود و ایمان داریم كه خداوند یاران خود را پیروز خواهد ساخت.