تبیان، دستیار زندگی
ود یك عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صدور فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام راحل را موجب انفعال دنیای غرب در مقابل اسلام دانست. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، آیت الله ممدوحی عضوجامعه مدرسین حوزه عل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوابی كه غرب از امت اسلامی گرفت كوبنده تر از عقده گشایی آنها بود

یك عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صدور فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام راحل را موجب انفعال دنیای غرب در مقابل اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، آیت الله ممدوحی عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از انتشار فتوای حضرت امام راحل، غرب تصمیم به احتیاط در قبال اینگونه تصمیم ها گرفت، سلمان رشدی نویسنده كتاب آیات شیطانی به شدت در محدودیت قرار گرفت و خانه نشین شد و از آن پس هیچ فردی جرات توهین به مقدسات اسلامی را پیدا نكرد.
وی با اشاره به توهین به مقدسات دین مبین اسلام درمطبوعات غرب افزود: هجوم غرب به مقدسات اسلامی اختصاص به ایران نداشت بلكه توطئه ای جهانی بود ولی مسیحیان و كلیمیان نیز در كنار مسلمانان بیزاری خود را از توهین به پیامبر اسلام ''ص'' اعلام كردند.
آیت الله ممدوحی با اشاره به خیزش عظیم است اسلامی در دفاع از حریم قدسی رسول اكرم''ص'' تصریح كرد: جوابی كه اروپا و غرب از امت اسلامی و غیرت مداران عالم گرفت بسیار كوبنده تر از قبل بود.
وی جهان غرب را رو به افول خواند و افزود: مدیریت غربیها بسیارضعیف است و از اداره كشور خود نیز عاجز هستند.
عضو جامعه مدرسین به ارزیابی مدیریت در اسلام و غرب پرداخت و خاطر نشان كرد:‌سیاست شوم غرب و مدیریت و سیاست اسلامی غیر قابل قیاس است زیرا اسلام بنابر نص قرآن بر نهی از دشنام به مقدسات ادیان دیگر تصریح می كند ولی در غرب صریحا به پیامبر اكرم''ص'' توهین می شود و این حكایت از آن دارد كه كار این ها در نهایت فرومایگی و بی عقلی است و مدیریت اسلام بالاترین حد متعالی انسانیت است.