تبیان، دستیار زندگی
ند طلاب و مبلغین در حوزه علمیه قم با مبانی تبلیغ اینترنتی و استفاده از این ابزار رسانه ای برای گسترش معارف دینی آشنا می شوند. حجت الاسلام "نبوی" با اعلام این خبر گفت : حوزه علمیه قم وظیفه خود می داند، در هر کجا که نیاز با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه قم : مبلغین در واحد تبلیغ اینترنتی حوزه علمیه قم آموزش می بینند

طلاب و مبلغین در حوزه علمیه قم با مبانی تبلیغ اینترنتی و استفاده از این ابزار رسانه ای برای گسترش معارف دینی آشنا می شوند.

حجت الاسلام "نبوی" با اعلام این خبر گفت : حوزه علمیه قم وظیفه خود می داند، در هر کجا که نیاز باشد، در مقابل تبلیغات ضد دینی و انحرافی بایستد و به ترویج تفکرات دینی بپردازد و در این راه از ابزارهای مختلف استفاده کند.

وی افزود: زمانی مبلغین برای انجام وظیفه، از منبر استفاده می کردند و امروز باید از رسانه های صوتی، تصویری و الکترونیکی استفاده شود تا با استفاده از این توان ارتباطی، بتوان به تبلیغ پرداخت. در این میان استفاده دشمنان از سایت ها و وبلاگ ها برای ترویج مبانی انحرافی و شبهه افکنی در مبانی دینی، حضور مبلغین در این عرصه ها را ضروری تر ساخته است.

معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم اضافه کرد: در کنار برخی از سایت ها که با هدف معرفی مبانی دینی ایجاد شده است، تاسیس واحد تبلیغ اینترنتی با هدف آشنایی مبلغین و طلاب با چت و وبلاگ و استفاده مطلوب از این ابزار صورت گرفته است که هم اکنون برخی از طلاب، پس از آموزش های مناسب، در این عرصه وارد شده اند و تلاش می شود با گسترش آموزش های فنی و محتوایی، نیروهای متخصص در این زمینه پرورش یابد.

"نبوی" گفت : فعالیت این مرکز از 2 سال قبل شروع شده و پس از یک سال، به صورت رسمی فعالیت های خود را آغاز کرده است.