تبیان، دستیار زندگی
در این بسته هفتگی با هم مقالات ارائه شده در بخش سلامت طی هفته گذشته را مرور می کنیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فواید طبیعت گردی، افسردگی بعد از عید

در این بسته هفتگی با هم مقالات ارائه شده در بخش سلامت طی هفته گذشته را مرور می کنیم.

فراوری: نیره ولدخانی - بخش سلامت تبیان

فواید طبیعت گردی، افسردگی بعد از تعطیلات

اشتباهاتی که بعد از برخاستن از خواب مرتکب می شویم

بعد از باز کردن چشم هایتان از خواب چه کارهایی انجام می دهید. آیا سریع از رختخواب خارج می شوید، دوش می گیرید، نگاهی به ظاهرتان می اندازید و از منزل خارج می شوید؟ یا اینکه کارهای دیگری انجام می دهید؟ خطاهایی که ما هر روز پس از برخاستن از خواب مرتکب می شویم زیاد هستند که سلامتی ما را به شدت به خطر می اندازند. در این مطلب در خصوص این اشتباهات بیشتر صحبت می کنیم.

فواید گشتن در طبیعت برای سلامتی (1) 

بهار و طبیعت زیبایش به همراه آب و هوای دلنشین آن نشاط آور است. متخصصان توصیه کرده اند که بهتر است افراد مدت زمان بیشتری را برای بودن در طبیعت اختصاص دهند. طبیعت یکی از بهترین و موثرترین راه های ارتقای سلامت جسمی و روانی انسان است که ما در اینجا تنها به چند مورد از این فواید اشاره می کنیم.

علائم سرطان دهانه رحم

در بسیاری از زنان مبتلا به سرطان گردن رحم، اولین نشانه این بیماری درد عجیب و غریب و یا احساس غیرعادی نیست. در مراحل اولیه این بیماری واقعا هیچ نشانه ای وجود ندارد.

6 علامت زودهنگام بیماری قلبی

زمانی که سلامت قلب تهدید شود، علائم متعددی از درد قفسه سینه گرفته تا نفس نفس زدن بروز می کنند. در این مطلب به شش علامتی که ممکن است جزو علائم زودهنگام بیماری های قلبی باشند، اشاره می کنیم.

برخی دل دردها جدی هستند

در برخی موارد، ناراحتی های گوارشی و دل دردها نشانه یک مشکل جدی بوده و نیاز است به پزشک و گاهی حتی به اورژانس مراجعه کنید.

فواید گشتن در طبیعت برای سلامتی (2)  

گذراندن دقایقی در خارج از منزل و در محیط طبیعی، خصوصا اگر همراه با ورزش و تحرک بدنی باشد می تواند سبب کاهش مشکلات روحی و روانی نظیر اضطراب، افسردگی و غیره شود.

پس از تعطیلات افسردگی می گیرید؟

برخی افراد پس از تعطیلات دچار افسردگی شده و بازگشت به روال عادی زندگی برایشان بسیار مشکل می‌شود. راهکارهای ارائه شده در این مطلب به شما کمک می‌کند که راحت‌تر از پس افسردگی بعد از تعطیلات برآیید.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.