تبیان، دستیار زندگی
ند در هفتمین همایش کتاب سال حوزه از 28 نویسنده برتر کتاب های حوزوی تجلیل می‌شود. به گزارش تبیان به نقل از مهر در قم، "ظهیری" - مسئول دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت : هفتمین همایش کتاب سال حوزه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برترین کتاب های سال حوزه معرفی می ‌شوند

در هفتمین همایش کتاب سال حوزه از 28 نویسنده برتر کتاب های حوزوی تجلیل می‌شود.

به گزارش تبیان به نقل از مهر در قم، "ظهیری" - مسئول دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت : هفتمین همایش کتاب سال حوزه 27 بهمن ماه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می شود و در آن از 28 اثر برتر تجلیل به عمل می ‌آید.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری یک هزار و 64 جلد کتاب به دبیرخانه این همایش ارسال شده است گفت: آثار واصله به دبیرخانه جشنواره در 13عنوان دسته بندی شده و 3 مرحله داوری برروی هر عنوان کتاب صورت گرفته است.

"ظهیری" با بیان اینکه 109 داور در سطوح مختلف به بررسی کتاب‌ های ارسالی به دبیرخانه پرداخته‌ اند، تصریح کرد: در این همایش از انتشارات مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با 46 اثر ارسالی و 6 اثر برگزیده و انتشارات بوستان کتاب با 65 اثر ارسالی و 5 اثر برگزیده، به عنوان ناشران برگزیده و از انتشارات مرکز جهانی علوم اسلامی با 11 اثر ارسالی و 3 اثر برگزیده به عنوان ناشر نمونه تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسئول دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه برگزاری 12 نشست نقد کتاب با همکاری انجمن‌ های علمی تخصصی با هدف ارزیابی فعالیت ‌های داوری در سال ‌های گذشته و ترویج فرهنگ نقد کتاب را از دیگر اقدامات این همایش ذکر کرد.