تبیان، دستیار زندگی
اساتیدی که توانایی تدریس در درس های حوزوی پایه های سوم تا دهم (فقه، اصول، عقاید، کلام، تفسیر و ...) به زبان عربی فصیح را دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرکز زبان حوزه های علمیه:

فراخوان شناسایی استاد دروس متداول حوزوی و مسلط به زبان عربی فصیح

اساتیدی که توانایی تدریس در درس های حوزوی پایه‌های سوم تا دهم (فقه، اصول، عقاید، کلام، تفسیر و ...) به زبان عربی فصیح را دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

فراخوان شناسایی استاد دروس متداول حوزوی و مسلط به زبان عربی فصیح

پیرو نظر مدیر محترم حوزه‌های علمیه و مصوبه شورای راهبردی زبان حوزه‌ها، به منظور تقویت زبان و عربی معاصر در بین طلاب حوزه‌های علمیه، مقرر گردید که علاوه بر برگزاری دوره‌های مکالمه عربی، برخی از دروس متداول حوزوی در مدارس نیز به زبان عربی تدریس گردد.

جهت فراهم کردن مقدمات این برنامه، مرکز آموزش زبان حوزه‌‏های علمیه (برادران) اقدام به شناسایی و ایجاد بانک اطلاعات اساتیدی می‌نماید که قادر به تدریس دروس متداول حوزوی به زبان عربی در سراسر کشور هستند.

لذا از کلیه اساتیدی که آمادگی اینگونه تدریس را در استان‌های کشور دارند تقاضا می‌شود جهت ثبت نام با این مرکز تماس حاصل نمایند.

نکات مهم:

1. اساتیدی که توانایی تدریس در درس های حوزوی پایه‌های سوم تا دهم (فقه، اصول، عقاید، کلام، تفسیر و ...) به زبان عربی فصیح را دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2. این فراخوان جهت شناسایی اساتید و ایجاد بانک اطلاعاتی است؛ و بمنزلۀ جذب نهایی نمی‌باشد.

3. لازم است متقاضیان علاوه بر مشخصات شخصی، سوابق علمی و تدریسی خود را در چند سطر به ایمیل مرکز زبان ارسال نمایند:

zaban@ismc.ir

شماره‌های تماس با مرکز زبان حوزه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر:

32940118 ـ 025

32940119 ـ 025

از ساعت 7 الی 14

مرکز آموزش زبان حوزه‌های علمیه ـ آبان 1395

منبع: مرکز مدیریت حوزه علمیه