تبیان، دستیار زندگی
ود   مسئول پژوهشكده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: آیت الله میرزا علی فلسفی عالمی بی نظیر در تعامل و اخلاق با مردم بود که توانست مانع خدشه دار شدن روحانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله فلسفی عالمی بی نظیر در تعامل و رفتار با مردم بود

مسئول پژوهشكده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: آیت الله میرزا علی فلسفی عالمی بی نظیر در تعامل و اخلاق با مردم بود که توانست مانع خدشه دار شدن روحانیت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام احمد مبلغی اظهار داشت: آیت الله فلسفی شخصیتی مبارز در زمان انقلاب و از علمای بی نظیر و با سابقه حوزه علمیه در مشهد بود و تسلطی عمیق بر متون آموزشی داشت.
وی افزود: آیت الله فلسفی در سطحی بالا از تعامل و رفتار و اخلاق با مردم قرار داشت، او شخصیتی نافذ، جذاب و بخشنده بود و شاگردانی که در کلاس او درس آموختند، از بهترین شخصیتهای تلاشگر در عرصه علم هستند .
مبلغی وی یادآورشد: با شناخت شخصیت جامع و عظیم آن عالم ربانی، عمق مصیبتی که امروز بر جامعه اسلامی و روحانیون وارد شده، آشکارا مشاهده می شود.
بر اساس گزارش مهر، وی تصریح کرد: آیت الله فلسفی علاوه بر آنکه معلم اخلاق، مربی و معلم طلاب بود، شخصیتی الگوساز به شمار می رفت و ویژگی الگو سازی او برای همه از جمله طلاب شناخته شده و به اثبات رسیده است.