تبیان، دستیار زندگی
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ اروپا که به میزبانی مجارستان برگزار شد با قهرمانی تیم های روسیه و گرجستان به پایان رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روسیه و گرجستان قهرمان کشتی زیر ۲۳ اروپا شدند

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ اروپا که به میزبانی مجارستان برگزار شد با قهرمانی تیم های روسیه و گرجستان به پایان رسید.

بخش ورزشی تبیان
کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ اروپا روزهای ۸ تا ۱۳ فروردین ماه در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان در شهر زومباتلی مجارستان برگزار شد که در پایان تیم های روسیه، گرجستان و اوکراین به ترتیب در رشته های آزاد، فرنگی و زنان قهرمان شدند.

در کشتی آزاد روسیه با ۶۱ امتیاز، گرجستان با ۶۰ امتیاز، ترکیه با ۵۸ امتیاز و آذربایجان با ۵۳ امتیاز اول تا چهارم شدند. در رده بندی انفرادی این مسابقات نیز در اوزان ۵۷ تا ۱۲۵ کیلوگرم به ترتیب سلیمان آتی از ترکیه، حاجی مراد رشید اف از روسیه، تیمور ممدوف از آذربایجان، حاجی مراد عمراف از آذربایجان، آوتاندیل کنت چادزه از گرجستان، مراد ایرترک از ترکیه، گوی ماتچاراشویلی از گرجستان و گنو پتریاشویلی از گرجستان قهرمان شدند.

در کشتی فرنگی نیز گرجستان با ۴۷ امتیاز، روسیه با ۴۵ امتیاز، آذربایجان با ۴۲ امتیاز و ترکیه با ۴۰ امتیاز در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفتند. در رده بندی انفرادی این مسابقات در اوزان ۵۹ تا ۱۳۰  کیلوگرم نیز به ترتیب، مراد ممدوف از آذربایجان، رومن پاکورکوفسکی از لهستان، اسلام بیک دادویف از آذربایجان، زولتان لوی از مجارستان، آلکس کیسیدیس از سوئد، کریستوف برگ از سوئد، اورخان نوریف از آذربایجان و عثمان یلدریم از ترکیه، طلایی شدند.

در رشته زنان نیز تیم های اوکراین، روسیه و بلاروس اول تا سوم شدند.


منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .