تبیان، دستیار زندگی
من حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تجلیل از حماسه پرشكوه ملت ایران در بیست و دوم بهمن، از همه قشرهای مردم و گرایش‌های سیاسی تشكر كردند. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان،متن پیام مقام م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام حضرت آیت الله خامنه ای به ملت ایران - تجلیل از حماسه پرشكوه در بیست و دوم بهمن

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تجلیل از حماسه پرشكوه ملت ایران در بیست و دوم بهمن، از همه قشرهای مردم و گرایش‌های سیاسی تشكر كردند.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان،متن پیام مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز و سربلند ایران
حماسه یی كه دیروز در سالگرد انقلاب عظیم اسلامی آفریدید اوج همت و هوشیاری یك ملت آزاد و مستقل و زنده و حاضر در صحنه را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.
وفاداران به نظام پویا و مترقی جمهوری اسلامی، از همه ی قشرهای مردمی و از همه جای كشور و از همه ی سلیقه ها و گرایشهای سیاسی، دست به دست هم دادند تا اقتدار این ملت بزرگ و ریشه دار را به اقتدارگرایان بین المللی نشان دهند و بر هدفها و آرمانهای بلند خود پای بفشرند. سخنان رئیس جمهور محترم، حرف دل مردم بود و یكبار دیگر پیوند فكری و عاطفی میان ملت و دولت را به نمایش گذاشت.
اینجانب خداوند قادر متعال را بخاطر هدایت و دست رحمتش برسر این كشور و این ملت سپاس می گویم و همچون قطره یی از این اقیانوس، از یكایك آحاد شما ملت عزیز تشكر می كنم، این اتحاد كلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ملی بهره بگیریم.
والسلام علیكم و رحمه الله
سید علی خامنه ای
23/بهمن/1384