تبیان، دستیار زندگی
رد حضرت حجت الاسلام والمسلمین خاموشی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت الله فلسفی یادآورشد وی در مسیر تقوا و پرهیزکاری زندگی و عمر شریف خود را برای تربیت عالمان و نخبگان دینی صرف کرد . به گزارش خبرنگار ت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله فلسفی عمر خود را برای تربیت نخبگان دینی صرف کرد

حضرت حجت الاسلام والمسلمین خاموشی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت الله فلسفی یادآورشد وی در مسیر تقوا و پرهیزکاری زندگی و عمر شریف خود را برای تربیت عالمان و نخبگان دینی صرف کرد .

به گزارش خبرنگار تبیان  به نقل ازمهر در پیام حضرت حجت الاسلام والمسلیمن خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است: سرزمین اسلامی ما همواره مهد پرورش عالمانی بوده است که با جسم و جان خود شمعی می شدند تا پویندگان راه حقیقت و دانایی را پرتوی باشند.

درگذشت تألم بار فقیه عالی مقام حضرت آیت الله حاج میرزا علی فلسفی که سالیان پر برکت عمر شریف وی در مسیر کمال تقوا و پرهیزکاری به تربیت عالمان و نخبگان دینی و فقهی مصروف شد برای جامعه اسلامی ما ثلمه ای جبران ناپذیر است.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت جانکاه  به حوزه های علمیه ، به ویژه حوزوه علمیه مشهد و بیت معزز ایشان، از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم وارسته رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

آیت الله میرزا علی فلسفی مدرس حوزه علمیه مشهد، صبح چهارشنبه مصادف با تاسوعای حسینی درگذشت