تبیان، دستیار زندگی
قم   یك مقام مسئول در معاونت تبلیغ مركز مدیریت حوزه علمیه قم گفت: با هدف افزایش تبلیغ اسلام در شبكه جهانی اینترنت «واحد تبلیغ اینترنتی» تأسیس شد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مسؤول واحد تبلیغ اینترنتی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاسیس «واحد تبلیغ اینترنتی» در حوزه علمیه قم

یك مقام مسئول در معاونت تبلیغ مركز مدیریت حوزه علمیه قم گفت: با هدف افزایش تبلیغ اسلام در شبكه جهانی اینترنت «واحد تبلیغ اینترنتی» تأسیس شد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مسؤول واحد تبلیغ اینترنتی حوزه علمیه قم   به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این واحد پرداخت.
حجت الاسلام و المسلین كریمی گفت: معاونت تبلیغ مركز مدیریت حوزه علمیه قم برای افزایش تبلیغ اسلام در اینترنت و بر اساس پاسخ‌گویی به نیازهای دینی مخاطبان این واحد را تأسیس كرد.
وی ضمن توضیح فعالیت‌ بخش‌های گوناگون این واحد افزود: این معاونت در آغاز این حركت تبلیغی را به صورت نمادین در قالب تالارهای گفت‌و‌گو، چت و وب‌لاگ نویسی آغاز كرده و در حال گسترش كمی و كیفی این فعالیت تبلیغی است.
مسؤول معاونت تبلیغ اینترنتی حوزه علمیه قم گفت: واحد تبلیغ اینترنتی در نظر دارد از بحث آموزش آغاز كند تا با تربیت طلابی كه هم با اینترنت و هم با مسائل كلامی و معارف اسلامی آشنا هستند، از این نیرو‌های آموزش دیده در جهت اشاعه دین و پاسخ به پرسش‌های مخاطبان اینترنتی استفاده كرد.
وی ضمن بر شمردن ویژگی‌های مبلغ دین در عصر كنونی ابراز داشت: سعی داریم مبلغانی تربیت كنیم كه در اینترنت تأثیرگذار باشند.
حجت الاسلام كریمی ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم كه مبلغ حرف اول را در تبلیغ اینترنتی می‌زند و اگر مبلغ توان‌مند باشد و مخاطب احساس كند كه این مبلغ می‌تواند نیازهای دینی او را پاسخ دهد، زمینه تبلیغ اسلام بیش از پیش در اینترنت فراهم می‌شود.
وی در پایان از همه كسانی كه در این زمینه دارای توان‌مندی و تجربه هستند دعوت به همكاری كرد.
قابل ذكر است فضلا و طلاب توانمند می‌توانند برای آشنایی بیشتر و عرضه تجربه‌های خود به معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم مراجعه كنند.