تبیان، دستیار زندگی
ست   دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: امروز روز تهاجم ما و عقب نشینی غرب و آمریكا است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا  آیت الله   جنتی در اجتماع مردم مشهد در صحن جامع رضوی حرم مطهر اما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز روز تهاجم ما و عقب نشینی غرب است

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت: امروز روز تهاجم ما و عقب نشینی غرب و آمریكا است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا  آیت الله   جنتی در اجتماع مردم مشهد در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به پرونده هسته‌ای ایران افزود: از آغاز كارهایی مانند تعلیق به‌طور یكجانبه و داوطلبانه درست نبود و با این روند ما را در برابر تهدید شورای امنیت قرار داده بودند تا همه چیز را به نفع خود تمام كنند.
وی كه در روز 22 بهمن برای مردم مشهد سخنرانی می كرد، بیان داشت: آنها از رفتار ما سوء استفاده كرده‌اند؛ به‌طوری‌كه هر چقدر ما كوتاه آمدیم، آنها پر توقع‌تر شدند و هر چه عقب رفتیم، آنها جلو آمدند تا اینكه بالاخره قطعنامه را تصویب كردند.
دبیر شورای نگهبان گفت: امروز دیگر ما از هیچ چیزی واهمه نداریم و آنان بدانندكه كوچكتر از آن هستند كه در مقابل ملت هوشیار و فهیم ایران بیاستند.
آیت الله جنتی با تشكر از حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدام رییس جمهوری در لغو تعلیق‌ها و از سرگیری فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصریح كرد: تقارن این اتفاقات با ایام محرم و پیروزی انقلاب اسلامی، عاشورای دیگری را رقم زده است.
وی با اشاره به هتاكی و اهانت غرب به پیامبر بزرگ اسلام گفت: ابتدا این مسئله را به‌نام كشور دانمارك مطرح كردند، ولی بعد معلوم شد توطئه‌ای از طرف دشمنان اسلام بوده و كشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه و نروژ هم به صحنه آمدند.
دبیر شورای نگهبان اظهار كرد:امروز امیرپالیسم و غرب در برابر یك و نیم میلیارد نفر جمعیت مسلمان دنیا ایستاده است.
وی عنوان داشت:تا كی می‌خواهید به این كارهایتان ادامه دهید و از این كارهایتان چه نفعی می‌برید كه با خدا و پیغمبر در افتاده‌اید و چقدر مسخره است كه برای توجیه خودتان می‌گویید آزادی بیان است.
جنتی گفت: چطور صحبت كردن در مورد هولوكاست و كوره‌های آدم سوزی دروغ است و آزادی بیان نیست و این‌همه جنجال به‌راه انداختید؟
وی گفت: مگر شما برای 18 تیر نقشه نكشیده بودید، و شیطنت‌ها نكردید و فكر كردید كه همه چیز تمام می‌شود؛ ولی بدانید اكنون شمابا خدا درافتاده‌اید و این هم شكست دیگری برای شما است.
وی تحریم استفاده از كالاهای دانماركی و كشورهای همپیمان آن و همچنین قطع رابطه با این كشورها را كمترین برخورد با اهانت علیه پیامبر اسلام از سوی كشورمان دانست.
آیت الله جنتی با تاكید بر وحدت مسلمانان در این برهه عنوان داشت: اگر ما بخواهیم قدرت‌ها را بشكنیم -كه كار آسانی نیست- ولی شدنی است، باید راه ولایت فقیه، پایداری، صبوری، استقامت و تحمل مشكلات را در پیش بگیریم.
وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سالگرد انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی با قیام خود مردم ایران و جهان اسلام را بیدار كرد.
آیت الله جنتی با قیاس و بیان تشابهات انقلاب اسلامی ایران و عاشورای حسینی افزود: آنجا اسلام از ناحیه بنی‌امیه در خطر بود و اینجا اسلام از ناحیه آمریكا و قدرت‌های غرب در خطر است.