تبیان، دستیار زندگی
نی   مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی یكی از مراكز فعال قم در عرصه پاسخ‌گویی به پرسش های دینی عموم تحصیل كردگان و مرتبطان به شبكه جهانی اینترنت است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، مس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامان دهی ده هزار پاسخ دینی

مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی یكی از مراكز فعال قم در عرصه پاسخ‌گویی به پرسش های دینی عموم تحصیل كردگان و مرتبطان به شبكه جهانی اینترنت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، مسئول بخش پرسش و پاسخ مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی گفت: این مركز با بهره گیری از امكانات موجود در حوزه علمیه قم و همكاری محققان فاضل حوزوی ماهانه به 150 پرسش اینترنتی پاسخ می دهد. مجموعه ای از این پرسش و پاسخ ها كه به بیش از 12000 بالغ می شود قابل ارایه به صورت لوح های فشرده است . از این رو، با همكاری ستاد پاسخگویی طرح ساماندهی به پرسش ها را در دستور كار قرار داده ایم .
وی افزود: پیش بینی می شود پس از حذف پرسش های تكراری مجموعه ده هزار پرسش و پاسخ فراهم آید كه برای استفاده دیگر مراكز پاسخگویی كشور در اختیار ستاد قرار خواهد گرفت.
وی خاطر نشان كرد: مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی در كنار تولید نرم افزارهای علوم اسلامی از فعالان در این حوزه است و با توجه به حضور فعال در شبكه جهانی و امكانات فنی و علمی، یكی از فعالان در عرصه پاسخگویی به پرسش های دینی است.
گفتنی است این واحد كه در همه حوزه های اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، احكام فعالیت می كند آماده پاسخ‌گویی به پرسش های كابران شبكه جهانی است. علاقه مندان می توانند پرسش های خود را به نشانی howzeh.net و یا پست الکترونیک INFO@NOORSOFT.ORG ارسال دارند.
انتهای خبر