تبیان، دستیار زندگی
ود   حضرت آیت الله العظمی  سیستانی از مراجع تقلید حوزه علمیه نجف، درگذشت آیت الله میرزا علی فلسفی را به عموم مسلمانان جهان تسلیت گفت و وی را نمونه یك عالم ربانی و خدمتگزار بزرگ به مذهب معرفی نمود. به گزا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله فلسفی یكی از نمونه‌های برجسته عالمان ربانی و خدمتگزاران بزرگ مذهب بود

حضرت آیت الله العظمی  سیستانی از مراجع تقلید حوزه علمیه نجف، درگذشت آیت الله میرزا علی فلسفی را به عموم مسلمانان جهان تسلیت گفت و وی را نمونه یك عالم ربانی و خدمتگزار بزرگ به مذهب معرفی نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، حضرت آیت الله العظمی  سیستانی اظهار داشتند:‌ در ایام عزاداری امام حسین (ع) خبر ارتحال فقیه عظیم الشأن حضرت آیت الله حاج میرزا علی فلسفی موجب كمال تأثر و تألم گردید.
ایشان افزود: آن بزرگوار كه سالیان متمادی از اساتین حوزه علمیه مشهد مقدس و عمر شریفشان را با زهد و پرهیزكاری در تربیت و پرورش اهل علم صرف نمودند یكی از نمونه‌های برجسته عالمان ربانی و خدمتگزاران بزرگ دین و مذهب بودند.
ایشان افزودند در پایان، این مصیبت را به محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج) و حوزه‌های علمیه مخصوصاً حوزه علمیه مشهد مقدس و عموم مردم شریف خراسان و به بستگان آن مرحوم به خصوص فرزند برومندشان حضرت حجت الاسلام آقای حاج شیخ محمد فلسفی تسلیت و تعزیت عرض و از درگاه خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌كند.