تبیان، دستیار زندگی
ود   حضرت آیت الله العظمی فاضل لنكرانی از مراجع تقلید، در پی درگذشت فقیه متقی و وارسته، آیت الله میرزا علی فلسفی پیام تسلیتی صادر كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، در این پیام تسلیت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت الله میرزا علی فلسفی، تربیت یافته حوزه نجف و استاد حوزه علمیه مشهد بود

حضرت آیت الله العظمی فاضل لنكرانی از مراجع تقلید، در پی درگذشت فقیه متقی و وارسته، آیت الله میرزا علی فلسفی پیام تسلیتی صادر كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، در این پیام تسلیت كه  حضرت آیت الله العظمی   فاضل لنكرانی با ابراز تأسف و تأثر از درگذشت این عالم ربانی، وی را یكی از مردان بزرگ تربیت یافته حوزه مقدسه نجف اشرف و از شاگردان برجسته حضرت آیت الله خویی (ره) دانست و افزود: (وی) بعد از مراجعت به ایران در جوار مقدس امام هشتم و با استضائه از انوار مقدس این امام بزرگ به تدریس و تربیت فضلا و بزرگان همت گماشت.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، در ادامه افزود: اینجانب این مصیبت را در درجه اول به مقام والای حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تسلیت عرض نموده و در مرتبه بعد به حوزه‌های علمیه و علما و بزرگان خصوصاً حوزه مقدسه مشهد و بازماندگان و فرزندان و بالاخص جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد فلسفی (دامت افاضاته) كه از خداوند مسألت می‌نمایم كه در آینده نزدیك، ایشان بتواند تا حدی این ضایعه را جبران نمایند.
ایشان  در پایان اضافه كرد: ارتحال چنین شخصی در شرائط فعلی هم از جهت فقدان و از دست دادن آنان موجب تأثر است و هم از جهت عدم اقتضاء شرایط برای تربیت چنین افرادی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم كه درجات ایشان را متعالی و در این ایام كه مصادف با عاشورای حسینی است ایشان را با اباعبدالله الحسین (ع) محشور و هر چه بیشتر مورد غایت حضرت رضا (ع) قرار دهد.