تبیان، دستیار زندگی
ود  حضرت آیت‌ الله جوادی آملی با اعلام حمایت قاطع از بیانیه رییس جمهوری در زمینه انرژی هسته‌ای گفت: تمامی مطالب بیانیه رییس جمهور باید در دسته‌ها و هیات‌های عزای امام حسین(ع) به صورت پارچه نوشته مطرح شود. به گزارش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باید در تاسوعا و عاشورا از بیانیه رییس جمهور در هیات‌ها حمایت شود

حضرت آیت‌ الله جوادی آملی با اعلام حمایت قاطع از بیانیه رییس جمهوری در زمینه انرژی هسته‌ای گفت: تمامی مطالب بیانیه رییس جمهور باید در دسته‌ها و هیات‌های عزای امام حسین(ع) به صورت پارچه نوشته مطرح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، آیت ‌الله  جوادی آملی در جلسه شورای اداری مازندران در آمل كه در سالن اداره ارشاد آمل برگزارشد، گفت: باید در جهت حمایت از بیانیه رییس جمهوری در زمینه انرژی هسته‌ای در ایام تاسوعا و عاشورا بار دیگر همدلی، وحدت و حمایت خود را از شعار رسمی انقلاب كه همان آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی است به جهانیان نشان دهیم.
وی تصریح كرد: تمامی مطالب بیانیه رییس جمهوری باید در دسته‌هاو هیات‌های عزای امام حسین(ع) به صورت پارچه نوشته مطرح شود.
استاد دروس خارج تفسیر حوزه علمیه قم با بیان این كه ایران شعار استقلال و آزادی را باشعور و هدف دار مطرح كرده است خاطر نشان ساخت: امروز ایران ایستادگی و تعامل را در صحنه بین‌المللی به خوبی انجام داده است.
وی از بین رفتن مشكلات و چالش‌ها را تحقق شعار رسمی ایران مبنی بر آزادی واستقلال دانست و گفت: اكنون این شعار در عدم وابستگی به غرب و شرق تحقق یافته است.
امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود تشكیل جلسه هیات دولت را در استان‌ها مهم‌ترین حركت رییس جمهوری دانست و گفت: حضوراحمدی نژاد در پایتخت و تشكیل جلسات در استان‌ها نشانه مدیریت قوی ایشان است.
وی به وجود نفت در كشورمان اشاره كرد و گفت: نفت یك سرمایه‌ملی است و این سرمایه كشور باید به جای صرف شدن در هزینه جاری، سرمایه‌گذاری شود.
آیت الله جوادی آملی بر پرداخت و توزیع تسهیلات بانكی با محوریت عدالت تاكید كرد و گفت: امروز عدالت محوری در دولت احمدی نژاد درحال تحقق است.