تبیان، دستیار زندگی
ند   نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز اقدامات اخیر اروپاییان و توهین به پیامبر اسلام (ص) را باعث مخدوش كردن چهره مسیحیت دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل ا زرسا،‌ آیت الله محی الدین حائری شیرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اروپاییان با اقدامات اخیر خود به مسیحیت لطمه می زنند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز اقدامات اخیر اروپاییان و توهین به پیامبر اسلام (ص) را باعث مخدوش كردن چهره مسیحیت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل ا زرسا،‌ آیت الله محی الدین حائری شیرازی، صبح امروز تاسوعا در جمع عزاداران حسینی در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: اروپائیان امروز با اقدامات خود باعث نوعی انحراف در دین مسیح شده اند.
وی افزود: اروپائیان با برداشتن حجاب در کشور خود به دین مسیح و انجیل لطمه می زنند.
استاد حوزه علمیه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود عاشورا را معنای کلمه لااله الا الله عنوان کرد و گفت: حضرت امام حسین (ع) با حرکات و قیام خود معنی کلمه لا اله الا الله را به مسلمانان نشان داد.
وی با اشاره به گریه کردن عزاداران در سوگواری حضرت امام حسین (ع) تصریح کرد: گریه برای امام حسین (ع) بسیار گرانقدر است و باید گریه های شما با هدف عزاداری اهل بیت (ع) باشد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس، حضرت زینب (س) را نشانه ای از بانوی کامل اسلام معرفی کرد و گفت: بانوان جامعه اسلامی باید الگوی خود را حضرت زینب (س) قرار داده و از آن حضرت درس بگیرند.