تبیان، دستیار زندگی
ست   در پی درج كاریكاتور اهانت آمیز به ساحت مقدس نبی اكرم (ص) در مطبوعات غربی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اطلاعیه‌ای منتشر كرد. به گزارش خبرنگا رتبیان به نقل از رساجامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در اطلاعیه‌ای&nbs...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن در پی تكرار اهانت به نبی اكرم و كاستن قبح این جنایت تحت عنوان آزادی بیان و دموكراسی است

در پی درج كاریكاتور اهانت آمیز به ساحت مقدس نبی اكرم (ص) در مطبوعات غربی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اطلاعیه‌ای منتشر كرد.

به گزارش خبرنگا رتبیان به نقل از رساجامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در اطلاعیه‌ای  انتشار كاریكاتور موهن و جسارت به ساحت مقدس نبی اكرم (ص) را محكوم و تهیه‌كنندگان، انتشاردهندگان و حمایت كنندگان آن را مستوجب عقوبت دنیوی و اخروی دانست.
جامعه مدرسین در اطلاعیه خود، با بیان این كه طراحان این ترفند پلید در صدد هستند با تكرار انتشار این كاریكاتور‌ها در رسانه‌ها و روزنامه‌های كشورهای دیگر و با حمایت از این جرم تحت عنوان آزادی بیان و دموكراسی، از قبح آن بكاهند و انجام چنین جنایتی را عادی تلقی نمایند افزود: انتشار این جنایت و حمایت از آن تحت هر عنوان، محكوم و جرم نابخشودنی محسوب می‌گردد و مجازات مرتكبین و حامیان آن را تشدید می‌نماید. هر انسان آزاده‌ای به هر نحوی كه بتواند جلوی این توهین بزرگ را بگیرد و با آن مقابله نماید باید به وظیفه شرعی و الهی و انسانی خود عمل نماید و حداقل انزجار خود را از این گناه بزرگ ابراز نماید.
این جامعه در ادامه، با محكوم كردن این ترفند ننگین، از آزادگان سراسر جهان، مسلمانان و دولت‌های اسلامی می‌خواهد با هوشیاری تمام این جنایت بزرگ را محكوم نمایند.
این اطلاعیه در پایان تأكید كرد: مردم مسلمان ایران با تأسی به بزرگ پرچمدار حق و آزادی، بضعه الرسول (ص) حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و یاران صدیقش در تاسوعا و عاشورای حسینی و همچنین یوم الله 22 بهمن خشم و انزجار خویش را از این عمل زشت و ننگین به نمایش خواهد گذاشت.