تبیان، دستیار زندگی
ند  دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای مردم را به شركت گسترده در راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن فراخواند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: ‪ ۲۲‬بهمن یادآ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر تبلیغات حوزه‌علمیه مردم را به‌شركت در راهپیمایی ‪۲۲‬بهمن فراخواند

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای مردم را به شركت گسترده در راهپیمایی ‪ ۲۲‬بهمن فراخواند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، در بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آمده است: ‪ ۲۲‬بهمن یادآور روزهای شكفتن جوانه‌های جهاد، شهادت، ایثار و مقاومت است.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه از همه نهادها و جریان‌های سیاسی خواسته است كه حق برخورداری از انرژی صلح آمیز هسته‌ای را پدیده‌ای ملی تلقی كنند و با مشاركت در حماسه ‪ ۲۲‬بهمن از مواضع دولت كه بازتاب دیدگاه‌های مردم است قاطعانه حمایت كنند.
بیانیه آورده است: دراین برهه، دشمنان ایران و اسلام از یك سو به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام جسارت روا می‌دارند و از سوی دیگر ام القرای جهان اسلام را در قطعنامه شورای حكام، ظالمانه از حق اندیشیدن و پژوهش در باب انرژی صلح آمیز هسته‌ای بازمی دارند.
بیانیه با اشاره به تجربیات ارزشمند ایران اسلامی آورده است: ملت ایران با استقامت، مشروطیت را بر ویرانه سلطنت بنا نهاد و با تحریم تنباكو كمر استعمار را شكست و با ملی كردن صنعت نفت الگوی دوران شد و با پیروزی در مقابل رژیم پهلوی و پیكار نابرابر با دشمن بعثی صهیونیستی پیروز شد.