تبیان، دستیار زندگی
ست   به دنیای غرب هشدار می دهیم عصر زیاده خواهی و قلدر مآبی سپری شده و ایران اسلامی هرگز در برابر این قبیل فشارها تسلیم نمی شود و راه خود را با صلابت ادامه می دهد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به دنیای غرب هشدار می دهیم كه عصر زیاده خواهی و قلدر مآبی سپری شده است

به دنیای غرب هشدار می دهیم عصر زیاده خواهی و قلدر مآبی سپری شده و ایران اسلامی هرگز در برابر این قبیل فشارها تسلیم نمی شود و راه خود را با صلابت ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان از قم، طی پیامی كه آیت الله نوری همدانی به مناسبت روز 22 بهمن صادر كرد، آمده است : انقلاب اسلامی ایران كه چهره اسلام با عزت و اقتدار را به دنیا نشان داد و به مستضعفان و مظلومان جهان،‌در برابر زیاده خواهی و انحصار طلبی های استكباری،‌حركت و جرات و صلابت بخشید و در نتیجه موج اسلام خواهی و پیروزی اسلامگراها روز به روز گسترش بیشتری پیدا كرد، دنیای غرب و جبهه استكباری را به شدت نگران و عصبانی كرد از طرفی دولت های غربی به خیال خودشان به همراه مطبوعات و رسانه های خود به فكر كوبیدن اسلام افتاده اقدام به اهانت به پیغمبر رحمت حضرت محمد ''ص'' كه در حدود دو میلیارد انسان در سطح جهان در تعظیم به او بر هم سبقت می گیرند ، كردند.
در ادامه این پیام آمده است : از طرف دیگر نیز حكام آژانس بین المللی انرژی اتمی كه در نتیجه سیاست انحصار طلبی استكباری نمی تواند دستیابی ایران به فن آوری هسته ای در راه استفاده صلح آمیز را تحمل كند دیروز قطعنامه را بر علیه ایران صادر كرد.
در متن این پیام تصریح شده است: این دو موضوع دو روی یك سكه و سناریوی كینه و خشم از اقتدار اسلامی است. ما اكنون پس از محكوم كردن هر حركتی كه علیه اسلام و مسلمانان صورت می گیرد و به دنیای غرب هشدار می دهیم كه بدانند عصر زیاده خواهی و قلدر مآبی سپری شده است و تاریخ مصرف ترفندهای استكباری به پایان رسیده است.
اكنون در سراسر نقاط و مناطق اسلامی جوش و جنبشی سیل آسا علیه غرب به حركت در آمده است و مسلمانان جهان با جدیت و اتحاد خود می توانند با بستن راه استفاده از نفت و سایر منابع اقتصادی تحریم كالاهای غربی مخصوصا با پیشنهادی كه رئیس جمهور محترم دائر بر اینكه ما باید در ارتباط اقتصادی دنیای اسلام با سیاست هایی كه دولت ها با اسلام و مسلمین دارند تجدید نظر كنیم و غرب را از این قبیل حركت های خصمانه پشیمان كنند و خواهند كرد.
برای دنیای غرب و جهان استكباری تصمیمات ایران در برابر قطعنامه آژانس كه دیروز صادر شد و یك دنیا صلابت و شهامت در آن منعكس بود روشن شد كه ایران اسلامی هرگز در برابر این قبیل فشارها تسلیم نمی شود و راه خود را با صلابت ادامه می دهد.
همچنین در پایان پیام آمده است : به دنیای اسلام می گوییم و تاكید می كنیم كه ما با حركت و انسجام همگانی و فعال كردن مراكز تصمیم گیری و تكیه بر اسلام عزت بخش و قدرت آفرین در این ایام كه مصادف با محرم و فصل نهضت حسینی و دهه مباركه فجر انقلاب است با طنین كوبنده ''هیهات منا الذله'' عزت و اقتدار و صلابت خود را در روزهای عاشورای حسینی و 22 بهمن به نمایش بگذارند كه '' ان تنصرو الله ینصركم و یثبت اقدامكم''