تبیان، دستیار زندگی
ند  نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: جوانان امروز آماده تر و پرشورتر از گذشته هستند و اگر از قابلیت‌های جوانان استفاده شود، آمادگی آنها بیش از گذشته است به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوانان امروز آماده تر و پر شورتر از گذشته هستند

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: جوانان امروز آماده تر و پرشورتر از گذشته هستند و اگر از قابلیت‌های جوانان استفاده شود، آمادگی آنها بیش از گذشته است

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی  در آیین تجلیل از زندانیان سیاسی پیش از انقلاب اسلامی در استان فارس گفت: كسانی كه پیش از انقلاب به زندان رفته و انقلاب را فرزند خود می‌دانند باید بیشتر از دیگران احساس مسوولیت كنند، چون آنها صاحبان انقلاب هستند.
وی گفت: آیات قرآن در گذشته، حال و آینده حجت است و تغییر نمی كند و اینكه ما انتظار می‌كشیم تا منتظر حقیقی بیاید ، معنی آن این نیست كه آن حضرت مردم را با زور اصلاح می‌كند.
امام جمعه شیراز افزود: قرآن این موضوع را رد می‌كند و به همین دلیل است كه دوره ظهور آن حضرت عقب افتاده، چون قرار نیست عالم را به اكراه به سمت نور و پاكی هدایت كند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: بایستی كسانی كه در غفلت هستند آثار غفلتشان را ببینند و پشیمان شوند و امروز این آثار در اروپا مشاهده می شود.