تبیان، دستیار زندگی
ست  دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پس از اعلام قطعنامه نشست اضطراری شورای حکام با صدور بیانیه ای تلاش غربی‌ ها را برای جلوگیری از فعالیت‌ های صلح ‌آمیز هسته‌ ای جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد. به گزارش  پا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انرژی هسته‌‌ای کمتر از ملی شدن صنعت نفت و دفاع مقدس نیست

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پس از اعلام قطعنامه نشست اضطراری شورای حکام با صدور بیانیه ای تلاش غربی‌ ها را برای جلوگیری از فعالیت‌ های صلح ‌آمیز هسته‌ ای جمهوری اسلامی ایران محکوم کرد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، متن بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به این شرح است: ملت مسلمان و مجاهد ایران، همان طور که قابل پیش‌ بینی بود شورای حکام انرژی هسته ‌ای، قطعنامه ظالمانه آمریکا و سه کشور اروپایی، علیه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را ـ با عدم اجماع ـ به تصویب رساند و خواستار گزارش آن به شورای امنیت سازمان ملل گردید.
جمهوری اسلامی ایران در دو سال و نیم گذشته گام‌های بلندی برای اعتمادسازی برداشته و به اقدام‌هایی چون تعلیق داوطلبانه غنی‌سازی اورانیوم، اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی، ارائه گزارش 1033 صفحه‌ای و پذیرش بیش از 1400 نفر روز بازرسی و همکاری با بازرسان آژانس انرژی اتمی، دست زده است، تا حسن نیت و راستی آزمایی خود را به اثبات رساند ولی سه کشور اروپایی، نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند، بلکه بر خلاف مقررات بین الملل و معاهدة NPT و پادمان، در عصر انفجار اطلاعات، اعلام کردند که ملت بزرگ ایران، حتی حق تحقیقات و اندیشیدن درباره انرژی صلح آمیز هسته ‌ای را هم ندارد و بدین‌سان نیات سوء درونی خود در حق ملت قهرمان ایران را آشکار ساختند، ولی تجربه نشان داده که هیچ قدرتی، نمی‌تواند در مقابل اراده مصمم ملتی با ایمان پایداری کند.
گذشته تاریخی این کشور گواه آن است که هرگاه این ملت در دفاع از حقوق خود پای فشرده و دشواری‌ها را به جان خریده است، پیروزی از آن ملت بوده است و اکنون انرژی هسته‌ ای، کمتر از ملی شدن صنعت نفت و دفاع مقدس نیست.
دفتر تبلیغات اسلامی حوزة علمیه قم رجاء واثق دارد که مردم عاشورایی ایران اسلامی، با بی‌اعتنایی به جنگ روانی و فشار سیاسی دشمنان، از این امتحان بزرگ نیز سربلند بیرون خواهند آمد و دولت، مجلس و ملت سلحشور ایران اسلامی تحت امر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) متحد و پر انرژی بر