تبیان، دستیار زندگی
شد   در پی اهانت مطبوعات كشور دانمارك به پیامبر گرامی اسلام(ص)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواستار اخراج سفیر دانمارك و تحریم كالاهای آن كشور ضد اسلامی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواستار تحریم كالاهای دانماركی شد

در پی اهانت مطبوعات كشور دانمارك به پیامبر گرامی اسلام(ص)، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواستار اخراج سفیر دانمارك و تحریم كالاهای آن كشور ضد اسلامی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، در بخشی از بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: مسلمانان سراسر جهان و به ویژه مردم ایران اسلامی كه از اهانت بر ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) به خشم آمده اند و در محكومیت این اقدام موهن و نابخردانه به تظاهرات پرداختند، از دولت آن كشورها خواستار عذرخواهی و جبران این اقدام سخیف شدند كه متأسفانه این پیروان شیطان و مزدوران لاابالی با بی شرمی تمام حاضر به عذرخواهی هم نشده‌اند.
در پایان شورای همانگی تبلیغات اسلامی در پی اعلام انزجار ملت مسلمان ایران مبنی بر برخورد باتوهین كنندگان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) از وزارت امور خارجه ایران خواستار اخراج سفیر كشور دانمارك شد و از مردم مسلمان و عزت خواه ایران اسلامی خواست تا كلیه كالاهای كشور دانمارك را تحریم نمایند.
گفتنی است پیش از این برخی از علما و مراجع خواستار تحریم كالاهای كشورهای توهین كننده شده بودند.