تبیان، دستیار زندگی
گروه شبکه های اجتماعی: شبکه اجتماعی تبیان در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار، مسابقه نوروزی ویژه ای را برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه نوروزی بوی عید برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: شبکه اجتماعی تبیان در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز فصل بهار، مسابقه نوروزی ویژه‌ای را برگزار می‌کند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، کاربران شبکه اجتماعی تبیان برای شرکت در این مسابقه، می‌توانند هرگونه مطالب مرتبط با عیدنوروز، مناطق گردشگری ایران، دید و بازدیدها (شامل متن، تصویر، فیلم و صوت) را در صفحات خود در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند.

کاربران برای شرکت در این مسابقه باید از مطالب تولیدی (متن‌های دست نویس، عکس‌ها و فیلم‌هایی که خود گرفته‌اند و ... ) استفاده کنند.

تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. کاربرانی که تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده‌اند، از اینجا به جمع کاربران بپیوندند. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید شبکه اجتماعی تبیان را هم می توان از اینجا دریافت کنند.

هر کاربر برای شرکت در این مسابقه باید حداقل ۱۰ پست را در ۱۰ روز (هر روز یک پست) در شبکه اجتماعی تبیان منتشر کنند. پیوسته نبودن این روزها، ملاک ارزیابی نخواهد بود.

این مسابقه ویژه نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده  است و تا ۲۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

کاربران برای شرکت در این مسابقه، مطالب خود را با برچسب  #بوی_عید (دقیقا به همین صورت و بدون کاراکترهای اضافی) منتشر کنند. داوری مطالب تنها با کمک برچسب فوق صورت خواهد گرفت و مطالبی که شامل این برچسب نباشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

تنوع مطالب کاربران، سهم ارزشمندی در داوری خواهد داشت. همچنین تعداد مطالب بیشتر، امتیاز کاربر را برای منتخب شدن افزایش می‌دهد.

گفتنی است شرکت کنندگان مسابقه در صورت برنده شدن، باید جهت دریافت جوایز، عضویت خود را تأیید نهایی کنند.

به ۳ نفر از شرکت‌کنندگان مسابقه جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود. یکی از منتخبین مسابقه بر اساس بیشترین پسند مطلب از سوی کاربران شبکه اجتماعی انتخاب خواهد شد و دو برگزیده دیگر نیز توسط مسئولین شبکه اجتماعی معرفی می‌شوند.