تبیان، دستیار زندگی
ست  ـ رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر كشور گفت: بزرگ‌ترین منکر تضعیف نظام اسلامی است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا،‌ آیت الله احمد جنتی که روز شنبه در همایش شوراهای امر به معروف و نهی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بزرگ‌ترین منکر تضعیف نظام اسلامی است

ـ رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر كشور گفت: بزرگ‌ترین منکر تضعیف نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا،‌ آیت الله احمد جنتی که روز شنبه در همایش شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: یکی از موارد تضعیف نظام اسلامی ما، نارضایتی مردم است و آنچه سبب می شود تا مردم جان و مال خود را فدا کنند، رضایت آنان است.
وی با انتقاد از بی نظمی در ادارات و عدم رسیدگی به کار مردم توسط برخی مدیران و کارمندان افزود: یکی از بزرگ‌ترین منکرات فراگیر امروز جامعه ما، بی نظمی است و این یک بیماری است که باید علاج شود.
دبیر شورای نگهبان ادامه داد: مشکلاتی که باعث نارضایتی مردم شده، باید رفع شود و باید بگویم که اگر عقاید اسلامی مردم نبود، با توجه به این مشکلات، امکان نداشت که 27 سال تحمل کنند.
بر اساس گزارش کمیته خبری هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، امام جمعه موقت تهران ادامه داد: آمرین به معروف و ناهیان از منکر ادارات و کارخانجات باید مانند یک پزشک، بیماری را تشخیص دهند و برای درمان سریع آن اقدام کنند.