تبیان، دستیار زندگی
یم   مسئول پژوهشكده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار خود و هیأت همراه را از لبنان مثبت ارزیابی كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام نجف لك‌زایی كه از سفر علم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در عصر ارتباطات نیازمند توجه بیشتر به كاركرد رسانه‌ها برای تبلیغ پیام منطقی و فطری اسلام هستیم

مسئول پژوهشكده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دیدار خود و هیأت همراه را از لبنان مثبت ارزیابی كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام نجف لك‌زایی كه از سفر علمی مسئولان پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی لبنان به قم بازگشته، امروز با اشاره به دیدار هیأت اعزامی با علامه سید حسین فضل الله گفت: وی از لفظ «انسان المعاصر» استفاده نمود و تأكید داشت كه متأسفانه اغلب مراكز علمی، پژوهشی، فرهنگی و حوزوی از حسن معاصرت برخوردار نیستند.
وی افزود: علامه فضل الله تأكید داشت كه باید با توجه به عصر ارتباطات و كاركرد رسانه‌ها، شناخت مناسبی از عملكرد آن‌ها داشته باشیم و پیام منطقی و فطری اسلام را از طریق رسانه و با زبان آن به جهانیان برسانیم.
استاد حوزه علمیه قم به دیدار با سید حسن نصر الله اشاره كرد و اظهار داشت: دبیر كل حزب الله لبنان بر شناسایی نیاز‌های نسل جدید و پاسخ‌گویی مناسب به آن‌ تأكید كرد و معتقد بود در جهان مشترك امروزی نیازهای مشتركی داریم كه باید اگر پژوهشی در مكانی انجام می‌گیرد دیگر پژوهش‌گران در نقاط گوناگون جهان نیز به آن توجه داشته باشند.