تبیان، دستیار زندگی
ست  امام جمعه موقت قم گفت: دستیابی به فناوری هسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی یك ارزش بزرگ است و همه باید از این ارزش دفاع كنند. به گزارش تبیان به نقل از  رسا ا، آیت الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه در مص...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستیابی به فناوری هسته‌ای یك ارزش است

امام جمعه موقت قم گفت: دستیابی به فناوری هسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی یك ارزش بزرگ است و همه باید از این ارزش دفاع كنند.

به گزارش تبیان به نقل از  رسا ا، آیت الله امینی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس قم خاطرنشان كرد: دشمنان پس از آگاهی از توانایی و اقتدار نظام اسلامی، حلقه‌های محاصره را تنگ تر كردند.
وی افزود: به رغم اعلام مسوولان بلند پایه نظام جمهوری اسلامی مبنی براینكه ایران مخالف تولید سلاح كشتارجمعی است، دشمنان انقلاب هر روز بیشتر از گذشته كارشكنی می‌كنند.
نایب رییس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ملت ایران یكپارچه و متحد بر استفاده صلح آمیز از فناوری هسته‌ای تاكید دارد و در برابر اجماع كشورهای اروپایی و غیراروپایی هرگز تسلیم نخواهد شد.
وی افزود: مردم ایران ثمره شیرین استقلال را دیده‌اند و آنها از دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای دست بر نخواهند داشت.
آیت‌الله‌امینی گفت: مردم ایران با علم به هزینه سنگین مقاومت در برابر استكبار، آماده‌اند تا همه چیز را تحمل كنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تقویت روحیه و نقش مردم در این برهه از زمان تاكید كرد و گفت: امروز هر كس و به هر طریق روحیه مردم را تضعیف نماید به نظام و انقلاب خیانت كرده است.
آیت‌الله امینی خاطرنشان كرد: مردم در انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا كردند و اگر ما بخواهیم بگوییم مردم دخالت ندارند به نظام ظلم كرده‌ایم.
امام جمعه موقت قم گفت: مسوولان باید به هوش باشند كه نقش مردم و رهبری را در نظام تضعیف نكنند، چرا كه هر دو اقدام خیانت است.
وی تصریح كرد: در انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به مردم روحیه استقلال طلبی و خودباوری داد و این روحیه ظلم و ستم رژیم را نابود كرد.
وی گفت: امروز ایران، تنها كشور مستقل در جهان است و باید این استقلال را حفظ كنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عظمت ماه محرم گفت: در این ماه پربركت مداحان و واعظان باید حرمت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را حفظ كنند.
آیت‌الله امینی افزود: برخی مداحان به خاطر اینكه تنها مردم را گریان كنند به انواع غلوها،دروغ بستن‌ها ونسبت‌های بی‌جا به اهل بیت (ع) متوسل می‌شوند و این مساله باعث انحراف در عزاداری امام حسین (ع) خواهد شد.
وی گفت: یك مداح خوب نباید با اشعار بی‌پایه و دروغ‌های بی‌اساس مردم را منحرف كند، چرا كه حضرت امام حسین (ع) از این مساله راضی نیست.