تبیان، دستیار زندگی
ید حضرت آیت‌ الله موسوی اردبیلی با محكوم كردن توهین به پیامبر اسلام (ص)، از مسلمانان و روسای كشورهای اسلامی خواست تا در برابر این حركت شوم به رویارویی برخیزند و كالاهای مصرفی كشورهای توهین ‌كننده را تحریم كنند. به گزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كالا‌های مصرفی كشور‌های توهین‌كننده را تحریم كنید

حضرت آیت‌ الله موسوی اردبیلی با محكوم كردن توهین به پیامبر اسلام (ص)، از مسلمانان و روسای كشورهای اسلامی خواست تا در برابر این حركت شوم به رویارویی برخیزند و كالاهای مصرفی كشورهای توهین ‌كننده را تحریم كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از  رسا، آیت‌ الله  موسوی اردبیلی با صدور بیانیه‌ای، اهانت كشورهای غربی را به مقدسات مسلمانان محكوم كرد.
وی با بیان این كه بار دیگر ساحت مقدس رسول اكرم (ص) مورد هجوم شیاطین قرار گرفت و قلب تمامی مسلمانان و آزادگان جهان جریحه‌دار گشت آورده است: كسانی كه اجازه‌ی اظهارنظر و بیان عقاید را در مورد هر آن‌چه كه خود مقدس می‌پندارند، به كسی نمی‌دهد، به نام آزادی بیان و حریت در ابراز عقیده، مقدس‌ترین و برگزیده‌ترین موجود هستی پس از ذات اقدس الهی را مورد اهانت قرار داده، به سخره می‌گیرند و با بی‌شرمی از مسلمانان می‌خواهند كه به اصول دموكراسی پایبند باشند و دم بر بیاورند. این گستاخی و هجمه، اولین باری نیست كه رخ داده و اگر با قاطعیت با آن برخورد نشود، آخرین آن نیز نخواهد بود.
استاد حوزه علمیه قم ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج) و محكوم نمودن این عمل شنیع، از تمامی مسلمانان می‌خواهد به هر گونه كه می‌توانند به رویارویی با این حركت شوم بپردازند و انزجار خود را از آن اعلام دارند و با تحریم كالا‌های مصرفی كشور‌هایی كه آغاز كننده‌ و ادامه دهنده‌ این عمل شیطانی می‌باشند، به سردمداران كفر بفهمانند كه حداقل هزینه‌ای كه باید به جهت اهانت به ساحت مقدس رسول اعظم (ص) بپردازند، بسیار بیشتر از آن چیزی است كه محاسبه نموده بودند و در صورت ادامه این روند و طغیان خشم بیش از یك میلیارد مسلمان در سراسر جهان، باید منتظر عواقب بدتر آن نیز باشند.
وی در ادامه خطاب به به وعاظ و سخنوران توصیه می‌نماید كه در ایام شهادت سرور آزادگان حضرت حسین بی علی (ع) برای روشن‌گری اذهان مردن تلاش نمایند و آنان را برای رویارویی با این ترفند شوم آماده سازند.
آیت الله موسوی اردبیلی مى‌افزاید: از حاكمان و روسای كشور‌های اسلامی نیز می‌خواهم كه با قاطعیت هرچه تمام‌تر و با تمام امكاناتی كه در اختیار دارند، به مقابله برخیزند و با مصلحت‌ اندیشی و عافیت‌طلبی در این امر قصور نورزند كه اگر خوب بیاندیشند، هیچ مصلحتی بالاتر از دفاع از مقدسات اسلامی و همراهی با توده‌هایی كه حاضرند به خاطر دفاع از ساحت مقدس پیامبر خویش جان ببازند، برای ایشان وجود ندارد.
وی همچنین از رهبران ادیان توحیدی می‌خواهد كه سكوت اختیار نكنند و با محكوم كردن این عمل، خود را در جبهه دفاع از معنویات و مقدسات قرار دهند، و می‌نویسد: حمله به یك پیامبر الهی، حمله به تمامی پیامبران و رسولان خداوند است و اگر اكنون در برابر این حركت ایستادگی نشود، فردا نوبت به دیگر ادیان و پیامبران خواهد رسید.
استاد دروس خارج حوزه علمیه قم بیانیه خود را با استغاثه به درگاه احدیت چنین به پایان می‌رساند: اللهم انا نشكو الیك فقد نبینا صلواتك علیه و آله و غیبه ولینا و كثره عدونا و قله عددنا و شده الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا فصل علی محمد و آله و اعنا علی ذالك بفتح منك تعجله و بضر تكشفه و نصر تعزه و سلطان حق تظره و رحمه منك تجللناها و عافیه منك تلبسناها برحمتك یا ارحم الراحمین.