تبیان، دستیار زندگی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم شلاق و حبس تعزیری برای دو نفر از مدیران عامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام اهمال و عدم نظارت در واگذاری اراضی دولتی و مشارکت در جعل سند رسمی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حکم پرونده فرودگاه قدیم قشم صادر شد

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم شلاق و حبس تعزیری برای دو نفر از مدیران عامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام اهمال و عدم نظارت در واگذاری اراضی دولتی و مشارکت در جعل سند رسمی خبر داد.

بخش حقوق تبیان

حجت الاسلام محمد صادق اکبری

به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام محمد صادق اکبری چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: دو متهم مذکور که هر دو سابقه مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد قشم را در کارنامه کاری خود دارند به هنگام تصدی این مسئولیت مرتکب جرایم مذکور شده اند.

وی بیان داشت: با قطعیت حکم صادره 550 هزار مترمربع از اراضی و سواحل به بیت المال بازگردانده شده است. حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: متهم ردیف اول با نام اختصاری (ر م ) مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام اهمال و عدم نظارت در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع اموال دولتی به تحمل دو فقره هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: متهم ردیف اول با نام اختصاری (ر م ) مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام اهمال و عدم نظارت در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع اموال دولتی به تحمل دو فقره هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری محکوم شده است.

وی ادامه داد: متهم ردیف دوم (م ح)معاون عمرانی مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام اهمال و عدم نظارت در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع اموال دولتی به تحمل هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری ،متهم ردیف سوم (ع ت) به عنوان طرف قرارداد و به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع به تحمل 10 ماه حبس و بازگرداندن اموال و لغو امتیاز حاصل از جرم، متهم ردیف چهارم (ی الف ) به عنوان طرف قرارداد و به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع ،مشارکت در جعل سند رسمی و استفاده از سند مجعول به تحمل شش سال و 10ماه حبس تعزیری و بازگرداندن اموال و لغو امتیازحاصل از جرم ، متهم ردیف پنجم (الف ح ) مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام مشارکت در جعل سند رسمی به تحمل پنج ماه حبس تعزیری و متهم ردیف ششم (س الف ) نماینده سازمان منطقه آزاد قشم نیز به اتهام مشارکت در جعل سند رسمی به تحمل پنج ماه حبس تعزیری محکوم شدند.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .