تبیان، دستیار زندگی
ود آیین‌های عاشورایی و مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از هفتم تا یازدهم ماه محرم در محل موزه ملی قرآن كریم برگزار می‌شود. به گزارش روز جمعه روابط عمومی موزه ملی قرآن كریم، رییس هیات امنای این موزه گفت: محور اصلی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیین‌های عاشورایی در موزه ملی قرآن كریم برگزار می‌شود

آیین‌های عاشورایی و مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) از هفتم تا یازدهم ماه محرم در محل موزه ملی قرآن كریم برگزار می‌شود.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی موزه ملی قرآن كریم، رییس هیات امنای این موزه گفت: محور اصلی برنامه‌های این مراسم ختم قرآن كریم است كه هرشب شش جزء آن ازسوی حافظان مهد قرآن كریم از ساعت‪ ۱۸تا‪ ۲۱و سی دقیقه قرائت خواهد شد.

"احمد مسجد جامعی" افزود: مراسمی نیز با حضور ذاكران و استادان رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری چون "سهیل محمودی"، "حسام‌الدین سراج" و "عبدالحسین مختاباد" و به همت انجمن شاعران ایران و دفتر شعر جوان برگزار می‌شود.

همچنین نمایشگاه عكسی باموضوع قرآن و محرم وبه‌همت انجمن عكاسان دوستدار میراث فرهنگی و گردشگری و باهمكاری خانه عكاسان ایران برگزار می‌شود كه در آن بیش از یكصد اثر از گروهی از عكاسان برجسته كشور درموزه ملی قرآن كریم نمایش داده می‌شود.

كانون فیلم‌سازان قرآنی و كانون سینماگران معناگرا نیز از همكاران این برنامه‌است و به همین مناسبت برنامه‌هایی در این حوزه ارایه خواهد كرد.

برنامه‌های مختلف این موزه واقع در خیابان ولی عصر، تقاطع خیابان امام خمینی (ره) به مناسبت ایام محرم از‪ ۱۷تا‪ ۲۱بهمن ماه از ساعت‪ ۱۸تا‪ ۲۱و سی دقیقه برگزار می‌شود