تبیان، دستیار زندگی
رد   دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی با صدور اطلاعیه‌ای اقدام روزنامه دانماركی در اهانت به ساحت رسول گرامی اسلام (ص) را محكوم كرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا، در اطلاعیه دفتر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی اقدام موهن روزنامه دانماركی و نروژی را محكوم كرد

دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی با صدور اطلاعیه‌ای اقدام روزنامه دانماركی در اهانت به ساحت رسول گرامی اسلام (ص) را محكوم كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان به نقل از  رسا، در اطلاعیه دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی كه امروز به رسا نمابر شده، با اشاره به آیه شریفه «و ما ارسلناك الا رحمه للعالمین» اسلام دین رحمت و مودت و محبت خوانده شده است كه در پی بنیان بزرگ ترین تمدن بشری است كه بر عقول و روح‌ها استوار است و رسول گرامی اسلام (ص) تمام سعی خود را در رسیدن به این هدف به كار بست تا جهانی پر از عدل و رحمت و امنیت به وجود آورد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: اما دشمنان و گروه گمراه همواره در جهت تحریف و تشویه مضامین دین و نشر افكار پلید خویش تلاش كرده‌اند كه آخرین این تلاش‌ها چاپ تصویری موهن در روزنامه‌ای دانماركی و پس از آن در روزنامه‌ای نروژی است كه سعی در اهانت به ساحت قدس پیامبر اكرم (ص) دارد. هرچند این نقشه نیز چون دیگر تلاش‌های دشمنان نقش بر آب است اما این عمل به شدت محكوم است و ما تمام آزادگان دنیا را برای مبارزه با این حركات و اعمال شنیع فرا می‌خوانیم.