تبیان، دستیار زندگی
رس   معاونت ارتباطات و مسؤول اعزام مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از اعزام هفتصد روحانی به مناطق گوناگون استان فارس در دهه محرم امسال خبر داد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حجت‌الاسلام حسین به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعزام هفتصد مبلغ به مناطق استان فارس

معاونت ارتباطات و مسؤول اعزام مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس از اعزام هفتصد روحانی به مناطق گوناگون استان فارس در دهه محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حجت‌الاسلام حسین بهادری با اعلام اعزام هفتصد روحانی به مناطق استان فارس اظهار داشت: این تعداد مبلغ از استان‌های قم، خراسان، فارس و اصفهان در دهه محرم امسال به شهرها و روستاهای استان فارس اعزام شده‌اند.
وی محور اصلی تبلیغ اسلام را با توجه به تقارن دهه فجر و ایام شهادت سالار شهیدان (ع) پرداختن به رابطه انقلاب اسلامی ایران با نهضت امام حسین (ع) و مباحث امر به معروف و نهی از منكر دانست.
مسؤول اعزام مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی فارس ضمن تأكید بر بایگانی تجربیات فردی مبلغ سازمان تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان ساخت: برای تقویت موفقیت‌ها و برطرف كردن ناكامی‌های مبلغ در منطقه تبلیغی، مبلغین موظف هستند كه تجربیات خود و وقایع اتفاق افتاده در منطقه تبلیغی در مدت حضور در آن منطقه را در فرم‌هایی یادداشت كنند تا مورد استفاده بعدی قرار گیرد.
وی از تخصص برخی از مبلغان در كلاس‌داری و برخورد با جوانان خبر داد و گفت: مبلغان علاوه بر سخنرانی در مساجد و حسینیه‌ها در مدارس و دبیرستان‌های منطقه حضور می‌یابند و برخی از آنان كه تخصص در كلاس‌داری و برخورد با كودكان و نوجوانان دارند حضور پررنگی در مدارس و دبیرستان‌ها دارند.
معاون ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی فارس در پایان حضور مبلغان و روحانیان در شهرها و روستاها را به اذعان مسئولین سیاسی كشور مؤثر خواند و افزود: در ایام محرم و رمضان به خاطر حضور روحانیون در مناطق كشور آمار جرائم به طور محسوس كاهش می‌یابد.