تبیان، دستیار زندگی
ورزش ایران همواره پر از حرف و حدیث های فراوان و بازار حاشیه های آن داغ و پرطرفدار بوده است . لذا برای آنكه به بررسی آن حاشیه ها بپردازیم و راهكار مقابله با آنها را بیابیم از شخص اول حراست سازمان تربیت بدنی كشو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید مدیركل موفق حراست سازمان تربیت بدنی از موسسه تبیان


ورزش ایران همواره پر از حرف و حدیث های فراوان و بازار حاشیه های آن داغ و پرطرفدار بوده است . لذا برای آنكه به بررسی آن حاشیه ها بپردازیم و راهكار مقابله با آنها را بیابیم از شخص اول حراست سازمان تربیت بدنی كشور كه در این مدت تقریباً بار حاشیه های ورزش را متواضعانه به دوش كشیده و با درایت و تدبیر خویش و همكارانش لحظات و نقاط حساس و ملتهب ورزش كشور را به كانونی  آرام و بی تنش برای علاقه مندان تبدیل كرده است دعوت كردیم تا در محل موسسه تبیان حضور یابند .

امیدواریم با همت ایشان و سایر دلسوخته های ورزش و اجتماع ، شاهد ایجاد بستر فرهنگی مناسبی برای تشویق نسل جوان برای پرداختن به ورزش باشیم ، كه ماحصل این كار موفقیت و افتخار ملی و جامعه ای سلامت و شاداب است .

چند روز پیش بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان ، آقای بهزاد كتیرایی به اتفاق دو تن از همكاران زحمتكش  و یكی دیگر  از مدیران جوان و موفق ورزش كشور محمد جمشیدی رئیس هیئت تنیس استان تهران و مدیر جدید مجموعه  ورزشی انقلاب برای بازدید و آشنایی با فعالیت های این موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی به محل موسسه تبیان آمدند .

در این جلسه صمیمی و طولانی در ابتدا  آقای كتیرایی و سایر مهمانان در دفتر مدیر موسسه مورد استقبال قرار گرفتند و به سوالات بخش ورزشی تبیان همچون همیشه با صداقت و شجاعت پاسخ گفتند  .

سپس  با حضور مدیر مجامع سازمان تبلیغات و عضو هیئت مدیره تبیان آقای مهندس اسماعیلی ، با فعالیت ها و اهداف موسسه و سایت تبیان آشنا شدند و بعد از آن به اتفاق حاضرین از بخشهای  مختلف موسسه تبیان بازدید كردند .

مدیر حراست سازمان تربیت بدنی  ابتدا در بازدید از بخش ورزشی ، این بخش را برای نسل جوان و علاقه مندان به ورزش بسیار مفید و مناسب خواند .

وی پس از بازدید از بخش ورزشی از قسمتهای مختلفی مانند : اداره سایت ، گرافیك ، هنری و مجتمع آموزشی تبیان نیز بازدید كردند .

در بخش آموزشی ، مدیر مجتمع  آموزشی به توضیح فعالیت ها و بخش های مختلف این مجتمع پرداخت كه در این میان آقای كتیرایی  از این بخش  نیز به عنوان یكی از قسمتهای آموزنده ، علمی و به روز تبیان یاد كرد.

توضیح اینكه در آینده مصاحبه اختصاصی  و جالب آقای كتیرایی را با تبیان تقدیم حضورتان می نمائیم .