تبیان، دستیار زندگی
رد به گزارش تبیان به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی : مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ نرم افزارهای اسلامی رایگان در اختیار كاربران خود قرار می دهد. مسئول مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ گفت : این مركز با همكاری موسسه قرض الحسنه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توسط مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ نرم افزارهای اسلامی رایگان در اختیار كاربران قرار می گیرد

به گزارش تبیان به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی : مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ نرم افزارهای اسلامی رایگان در اختیار كاربران خود قرار می دهد.

مسئول مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ گفت : این مركز با همكاری موسسه قرض الحسنه بسیجیان طرح اهدا نرم افزارهای علوم اسلامی بطور رایگان را اجرا نموده است .

وی افزود : كلیه علاقمندان می توانند با مراجعه به هر یك از شعب موسسه قرض الحسنه بسیجیان و افتتاح حساب پس انداز با موجودی 100,000 ریال در این طرح شركت نموده و 7 حلقه نرم افزار اسلامی بصورت رایگان دریافت نمایند.

حجت الاسلام صداقت زاده برگزاری مسابقه بزرگ ضیافت به مناسبت دهه مبارك فجر را از دیگر اقدامات مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ ذكر كرد و افزود : این طرح نیز با همكاری موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سراسر كشور اجرا شد و با استقبال كم نظیر خانواده ها مواجه شده است .

وی گفت : علاقمندان تا 12 بهمن ماه برای شركت در این مسابقه فرصت دارند و به شركت كنندگان در مسابقه به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مسئول مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ اضافه كرد : این مركز فعالیت خود را از سال 1380 با ایجاد پایگاه اطلاع رسانی مبلغ در شبكه جهانی اینترنت آغاز كرد و با بهره گیری از توانایی های بیش از 50 نفر از كارشناسان فرهنگی مطالب دینی را به شیوه منحصر به فرد چهره به چهره به كار بران خود ارائه می نماید.

وی افزود : مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ با تهیه خطابه های كوتاه در موضوعات مختلف اخلاقی , دینی , قرآنی و اعتقادی و ارائه مطالب به صورت ساده , مختصر و مفید برای عموم مردم , با استقابل گسترده عموم جوانان , قشر فرهیخته و مسلمانان سراسر دنیا روبرو گشته است .

وی خاطرنشان كرد : اكنون نیاز مبرم و حیاتی جوامع اسلامی به اطلاع رسانی دینی جهت واكسینه نمودن جوانان و خانواده های مسلمان در سراسر دنیا این مركز را مصمم به ادامه راه و بهینه سازی سطح فعالیت های جاری و ارائه خدمات به زبانهای انگلیسی , فرانسه , عربی , تركی و اردو كرده است .

حجت الاسلام صداقت زاده ارائه مشاوره محرمانه در رابطه با مسائل دینی و خانوادگی را از دیگر اقدامات مركز جهانی اطلاع رسانی مبلغ ذكر كرد و افزود : كلیه كاربران می توانند با برقراری ارتباط با این مركز از طریق آدرس از خدمات مشاوره ای كه توسط شخصیت هایwww.mobaligh.irg برجسته علمی و فرهنگی كشور ارائه می شود استفاده نمایند.