تبیان، دستیار زندگی
ود رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور بر مطرح شدن جنبه های حماسی قیام عاشورا و پیام سیاسی نهضت امام حسین (ع)به صورت شفاف در مجالس و محافل تاكید كرد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از شبستان حضرت حجه الاسلام و المسلمین دكتر خ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جنبه های حماسی عاشورای حسینی باید شفاف بیان شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور بر مطرح شدن جنبه های حماسی قیام عاشورا و پیام سیاسی نهضت امام حسین (ع)به صورت شفاف در مجالس و محافل تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از شبستان حضرت حجه الاسلام و المسلمین دكتر خاموشی در اصفهان گفت:تلاقی بسیار خوبی بین محرم و دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفته است،چرا كه فجرآفرینان با اقتدا به حضرت اباعبدالله الحسین (ع)و مكتب عاشورای حسینی این انقلاب را تآسیس كردند و فجرآفرینان عاشورایی باید پیام سیاسی نهضت امام حسین(ع) را برای مردم بیش از پیش تبیین كنند.
دكتر خاموشی نمایاندن چهره واقعی یزید زمان و لشكر مشركان و یزیدیان كنونی ، بیان مشكلات سیاسی دنیای اسلام ، شناساندن استكبار جهانی، مسئله تسلط صهیونیستها بر مسلمانان و سرزمینهای اسلامی را از مهمترین سرفصلهایی دانست كه باید وعاظ و خطبا بیان كنند.
وی در ادامه افزود : جنبه های حماسی قیام عاشورا و زیر بار ظلم نرفتن و شهادت در راه آزادگی باید شفاف و موثق به گوش مردم برسد تا به جهانیان نشان دهیم كه مومن در برابر دشمن همیشه پیروز است و شهادت نیزجزء همین پیروزی است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور با اشاره به دشمنی كفار و استكبار كنونی با دین مبین اسلام تصریح كرد: آنها به هیچ وجه نمی توانند اسلام را تحمل كنند و ما باید پیام بلند قرآنی را به گوش آنها برسانیم و بر مواضع و عقاید خود ثابت و راسخ باشیم و مسائل و مشكلات را با منطق و عقل و دین حل كنیم.