تبیان، دستیار زندگی
ند  وبلاگ یک منبر مجازی است تاکنون 50 طلبه وبلاگ نویس مورد شناسایی ستاد پاسخگویی به مسائل دینی قرار گرفته اند و این ستاد در نظر دارد برای بهره برداری بهتر از این فضای گفتمانی به ارائه خدمات به این گروه از طلاب بپردازد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

50 طلبه وبلاگ نویس در حوزه های علمیه شناسایی شدند

وبلاگ یک منبر مجازی است

تاکنون 50 طلبه وبلاگ نویس مورد شناسایی ستاد پاسخگویی به مسائل دینی قرار گرفته اند و این ستاد در نظر دارد برای بهره برداری بهتر از این فضای گفتمانی به ارائه خدمات به این گروه از طلاب بپردازد.

به گزارش تبیان : حجت الاسلام "فضل الله نژاد" در گفتگو با خبرنگار مهر  گفت : آشنایی با وبلاگ نویسی ، یک ضرورت برای طلاب است تا آنها بتوانند از این ابزار برای تبلیغ دین استفاده کنند و با بهره برداری از فضاهای گفتمانی، به شبهات دینی پاسخ دهند.

وی در ادامه گفت : این ستاد مرکز پشتیبانی و هماهنگی مراکز پاسخ گویی دینی است که گروه وبلاگ این مجموعه، با آموزش دادن طلاب و گروههای پاسخگو و در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز برای استفاده از اینترنت، تلاش می کند که تشکل های پاسخگویی دینی را به این ابزار مجهز کند.

مدیر گروه وبلاگ نویسی ستاد پاسخگویی ، وبلاگ را یک منبر مجازی خواند و گفت : از دو سال پیش تلاشهایی برای انسجام وبلاگ نویسان دینی صورت گرفته است که در این مجموعه، در کنار وبلاگ نویسان مذهبی غیر طلبه ، 50 وبلاگ که توسط طلاب سراسر کشور نوشته می شود، شناسایی شده است.